Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

En ik wil nog even terugkomen op deze tosti’s. Ik koop ze niet weer, wel weer een beetje gevalletje op de verpakking ziet het er een stuk beter uit. Die met chorizo had echt 1 lullig klein plakje chorizo erop waardoor ik een aantal happen geen eens chorizo had en die met salami was ook maar mweh.

4 likes

Heb ze ook gehad en vond ze niet te hachelen. Heel karig inderdaad.

2 likes

Topking blijft toch het merk voor kant en klare tosti’s.

2 likes

Vind zelf een tosti maken ook net zo makkelijk😅

Ik vind soms wel handig voor op het werk in de kantine. Bedenk ik mij dat ik daar zin in heb en neem ik het mee voor lunch haha.

Ik snap kant en klare tosti’s niet. Hoezo zou je dat willen invriezen en weer willen ontdooien terwijl je in dezelfde tijd of sneller vers brood kunt grillen met echte kaas Ipv dat plastic.

Plus dan kun je m zelf kruiden?

2 likes

Zie hierboven. Thuis eet ik wel zelf gemaakte normaal gesproken. Dit was uitzondering want was nieuwsgierig.

1 like

En je kan niet brood met kaas en ham of salami meenemen naar werk en daar in een tosti ijzer oven of pan doen?:see_no_evil:

Ik weet vaak niet eens of ik daar lunch en als ik het wel doe weet ik om acht uur niet al of ik om twaalf uur een tosti wil. Haal vaak gewoon wat in de supermarkt als ik wel daar lunch.

Ah ik dacht dat je die kant en klare ook ontdooid meenam😅

Ooh nee haha

Als ze nou eens gewoon die met kaneel en chocolade terugbrengen😭

1 like

Ahh ik dacht dat dit nog over de kant en klare tosti’s ging (het heetste sneetje) en ik was al helemaal intrigued. Maar helaas.

Hoewel ik wel een appel tosti heb gemaakt naar aanleiding van wilde verhalen hier over hoe lekker dat is. Wat een deceptie. Ik kan de teleurstelling nog proeven.

5 likes

Er is volgens mij ook een topic over tosti probeersels, kwam hele bijzondere dingen tegen🙈

Heel veel nieuwe vegetarische producten bij de Appie, ook veel sojavrij en/of vegan, en ook veel “goedkoopjes” ( 4 burgers/400 gram voor 2,99)

Klinkt goed toch🙈

17 likes

Maar ‘ruig gehakt’? Is dat alleen voor wildebrassen?

1 like

Ik vond het ook een rare naam haha rul gehakt zal wel gedoe om zijn geweest :sweat_smile:

Yes meer vega!!!

Edit: ook wat producten die ze al hadden en er eerder uit gegaan zijn, zie ik. Heb die vega rund stukjes wel evht gemist

2 likes

Oehh nice, nieuwe frikandellen! :heart_eyes:
Ik vind de vega frikandellen die er tot nu toe zijn zeer teleurstellend dus ik hoop echt dat deze wel lekker zijn

1 like

Ik ga stuk Gordon bleu

38 likes