Ik hoop echt dat deze hier nog een keertje terugkomen. Had hier laatst zo’n trek in. 3 winkels afgegaan, maar nergens verkopen ze dit meer
Ik kan ze via ah.nl nog wel bestellen!
Oh goeie! Ga eens kijken of dat hier ook kan. Bestel normaal eigenlijk nooit boodschappen maar voor kroketburgers maak ik graag een uitzondering
Zuur matje is echt de perfecte beschrijving ja! Dacht van de zomer al dat ik misschien een slecht testpakketje had gekregen. Snap echt niet dat deze smaak heeft gewonnen
Ergens beter want het is al genoeg struggle on te kiezen uit naturel, chocolademix of kokosnoot.
En waar is eigenlijk voor kwam: heeft iemand tips voor frituurachtige snacks die lekker zijn uit de oven?
Thanks, twijfelde laatst al
Lukken deze goed in de oven? Zo ja dan heb ik deze nodig in mijn leven!
Nu nog ergens dionmosterdsaus vinden. Ben ooit naar de macro geweest omdat ik dacht dat ze daar vast mckroketsaus hadden, maar helaas
Ik heb nu zoveel trek in een mc kroket hahah!
Ik ben ook benieuwd of ze in de oven lekker worden, bij gebrek aan friteuse of airfryer
Ja klopt, maar dat is andere mosterd dan op de mckroket. Die zoektocht heb ik inmiddels maar opgegeven haha. Al bedenk ik me nu dat truffelmayo op een kroket ook heel lekker is en ook al is dat geen mosterd, is wel een prima plan bedenk ik me nu
@FrauHelga @River
Ik doe ze in de oven en dat gaat echt prima!
@anon44204370
Biecht: ik bestel altijd een plain burger want ik vind de mosterd dus niet zo lekker haha.
Deze is mijn favo,of zelfgemaakte honing/mosterd-saus
Ik heb die kroketburger van Mora wel eens gehad maar toen vond ik ze extreem smakeloos. Koop gewoon een goeie kroket en plet het op je broodje
Deze gehaald bij de AH.
Lekkere speculaassmaak, erg zacht, en lekkere spijsvulling. Ze zijn vegetarisch. 9/10
Heb inmiddels de Chili-kaas nuggets geprobeerd, mijn Jumbo bleek ze toch gewoon te hebben?? Thanks @Eyimfihlo ik ben blijkbaar blind
Anyway omdat @Marcus zei dat ze niet echt knapperig werden stelde ik me daar op in dus dat stoorde me verder niet zo, ik vond ze qua smaak wel echt lekker. Ze zouden inderdaad nog wat pittiger en kaasachtiger mogen smaken, maar ik ga ze wel weer kopen. 7,5/10
Ik kon het niet laten.
Smaakt erg lekker vind ik. Je proeft de aardbei zeker wel maar het is niet te overdreven aanwezig.
Smaakt dat niet zuur?
Nee
Ja nou ja ik kan natuurlijk niet zeggen of jij het ook net zo lekker gaat vinden haha, smaken verschillen natuurlijk.