Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Heb de red velvet een tijdje terug getest, wel ok, niet bijzonder. Dan liever 10 zakken met de kokos.

5 likes

Ik ook maar dezeā€¦ vielen helaas serieus iets tegen. Kaneel en die hele met choco omhulde Nellys zijn lekkerderderā€¦

Wtf!!!

Goffer, wat een tegenvaller. Dan maar opzoek naar de kokos pepernoten!

1 like

Hahaha stoooop, anders ga ik inslaan

1 like

Bedankt voor de feitjes maar deze kwamen net uit de frituur en zelfs als ik op de website kijjk zie je gewoon dat de textuur van de korst heel anders is. Die bij veggie is heel korrelig. Daarnaast viel de korst er niet af zoals bij normale nuggets. Ik geloof wel dat ze dezelfde zijn als vorig jaar maar die heb ik nooit gehad. Maar de korst kan echt niet precies hetzelfde zijn als de normale, zelfs niet in andere frituurolie. De ingrediƫnten op de website lijken ook net wat anders.

Deze vallen zo tegen. Zijn zo zuur en helemaal niet red velvet achtig :pensive:

1 like

Die Vega nuggets van de Lidl in dat kartonnen doosje waar ook saus bij zit, vond ik wel echt lijken op mcdonalds kipnuggets, qua dat er meer een soort beslag inzit ipv paneermeel. Was er erg enthousiast over!

2 likes

Ja die zijn ergg lekker

1 like

En @Takkie ik zag deze gister allebei bij de AH liggen! De ene is dus een gewone Knoppersbar, de ander is met pinda.

2 likes

Oeh die ga ik eens proberen!

1 like

Die van de vegetarische slager in het vriesvak lijken ook!

2 likes

Gister een zak gekocht en dacht serieus dat ze niet meer goed waren of zo. Heel zuur, net een zuur matje en dan een mini melk laagje. Smaakte meer naar een soort pseudo cheesecake.

1 like

Heb gisteren de nieuwe spicy kipnuggets van de Mcdonalds op, lekker! Vond ze naar standaarden van de Mac wel pittig maar niet tƩ. Als je er echt niet tegen kan zijn ze denk ik wel te pittig. Ook lekker dat de kip zelf spicy was en het korstje was dus gewoon normaal.

2 likes

@Hejira @Vaiana Nou, jullie berichten maken het in ieder geval een stuk makkelijker om ze niet te kopen, maar jammer dat ze tegenvielen zeg

Weet niet of het je zelf al was gelukt, maar bij deze :innocent:

1 like

ā€˜Mijnā€™ Lidl is even dicht, maar ga m zeker binnenkort even testen!! Thanks!

1 like

Ik geloof niet dat het nieuw is, maar de KitKat Chunky x Cookie Dough ligt hier weer in de winkel en tegen beter weten in heb ik t toch weer gekocht.
Koop het niet. Extreem chemische zoete meuk. Het doet me denken aan cake beslag uit een pak maar dan met 10 kilo suiker erbij.

1 like

Niet heel speciaal maar wel chill om een ekte McKroket te maken thuis.Wederom weet ik niet of ze nieuw zijn maar ze lagen ineens in de appie dus dan moet ik ze wel proberen want #teamkroket.

16 likes

Niet nieuw (maar dat maakt niet uit), in verschillende winkels hier in de buurt zijn ze er zelfs al uitšŸ˜”