Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Nieuw voor mij:

Omdat het in de bonus was heb ik de aardbei en framboos versie gekocht. Wel oke maar absoluut geen waardige vervanging voor snoep. Maar goed dat beweert het ook niet te zijn. Eigenlijk gewoon gedroogd fruit in een rolletje. 6/10

@DikkeKip ah goed om te weten anders had ik het sowieso gekocht. Wel jammer, zag er erg lekker uit. Thanks!

Update over deze, ik vond ze echt heel erg lekker!

Weet niet of het nieuw is maar ik had ze nooit eerder gezien bij jumbo.
Wil ze echt proberen maar vind ze te duur als ik niet weet of ze lekker zijn

7 likes

Ik vond ze niet zo, ik weet niet hoe die van vorig jaar smaakten maar ik vond de buitenkant niet zo. Ik snap niet waarom ze daar niet gewoon hetzelfde voor gebruiken als bij de normale nuggets, want de binnenkant was wel lekker. Wel handig dat je zeker weet dat ze vega zijn door de peterselie spikkels.

Ik heb dit wel eens gedronken, het smaakt allemaal gewoon naar chocomel met een licht vleugje of nasmaak van iets, vind het het geld niet waard

3 likes

Niks bijzonders hoor. Zou het niet per se aanraden maar ook niet afraden. Maar het is wel duur inderdaad dus wat dat betreft zou ik het wel afraden

Hadden ze vorig jaar ook maar vond ze toen een beetje tegenvallen😅

Goed om te weten :innocent:

Ik weet niet of ze echt nieuw zijn, maar heeft iemand een van deze wel eens geprobeerd?

Nieuwe Tony smaak; niet heel vernieuwend ofzo :sweat_smile:

3 likes

Red velvet in supermarktproducten is een beetje het nieuwe karamel zeezout, maar ben alsnog hier wel nieuwsgierig naar! Die kokosvariant is ook zo lekker. Uit zelfbescherming nog maar niet meegenomen.
Heeft iemand ze al geprobeerd?

3 likes

Oh wauw van alle smaken die ze konden bedenken kiezen ze voor dit?

Ik ga gewoon lekker naar de aldi waar ze dit niet hebben, want die kokos is echt heeeel lekker. De red velvet weet ik niet

1 like

Ja, bizar hè… Ze kunnen toch wel met iets spannenders komen?! :expressionless:

Mijn Jumbo had de kokonelly niet :sob::sob:

Ik vind de aldi sint producten juist té lekker :see_no_evil:

1 like

Hahah, ja van die kokos weet ik het :joy::sob: must resist

1 like

Livingproef vond ze niet lekker las ik.

Misschien schrale troost?

Ik hou van alles met kokos, dus deze wil ik toch echt zelf testen :joy:

1 like