Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Vind ik ook zonde!:confounded: vond de vernieuwingen van de aldi ook al een teleurstelling. Hopelijk doet de Lidl niks​:sweat_smile:

Ben zo blij dit te lezen! Dacht dat het aan mij lag want lastige eter maar heb nu 2 dingen van de nieuwe lijn geprobeerd en heb echt geen behoefte nog meer te proberen. Het was gewoon niet lekker terwijl de vorige lijn echt lekkere dingen had!

1 like

Mijn balletjes waren ook vochtig en slijmerig. Terwijl ze niet bedorven waren. :weary:

1 like

@Whoopdidoo @IIloveweekend ben ik dus niet de enige :blush: misschien kunnen jullie ook een klacht indienen :see_no_evil: alle kleine beetjes helpen (misschien)

1 like

Dankjewel @Bunnyslippers ! :innocent: dacht ik deel het ff hier, van de Mc Donalds app mag ik geen screenshots maken :thinking:

25 likes

Vind het sowieso altijd jammer als ze het recept gaan veranderen als dingen gewoon goed smaken :weary: tenzij het van vega naar vegan is dan snap ik het wel, maar dan moeten ze wel zorgen dat het even lekker blijft

1 like

Er werd ook nog over geschreven in het kader van de gezondheid, nou sorry maar in de meeste producten zit nu 3/4x zoveel vet bijv van 1,5 naar 7,4 gram. Nou sorry voor die kwart gram minder zout die er dan in zit lijkt me dat niet gezonder

Domper van de dag vandaag. Ik zag op mijn werk in de theedoos een zakje groene thee met mango van AH eigen merk staan, dus ik helemaal blij. Haal ik het zakje uit de doos, is het deze :expressionless: :nauseated_face:

https://www.ah-boodschappen.nl/23785/ah-groene-thee-mango-kokos

Ahh noo heb je hem geprobeerd? Vraag me af of je beide smaken goed proeft. Wellicht is de kokos amper aanwezig. (Of andersom hahah)

@Eyimfihlo ik heb vandaag met gedroogde mango geprobeerd. Geen aanrader hahah. Smaakt echt alsof ik een kilo suiker in mijn thee heb geknalt en de mango zelf proef je nauwelijks. Terwijl de mango geen toegevoegde suiker bevat.

1 like

Ik had laatst de champignonburger. Die was eerst heel lekker, nu smaakt het naar muf en vet. Echt heel jammer

Nee ik durfde niet haha. Ik zal m donderdag met gevaar voor eigen leven proberen

1 like

Kruidnoten met cappuchino smaak van de Jumbo

Echt lekker, de kruidnoten zijn heel crunchy, en je proeft echt een koffiesmaakje.
Ik zag ook nog wit aardbei en choco kokos

7 likes

Sorry🙈

Ook een klacht indienen!

Ik kreeg dit terug:

Bedankt voor je melding. We stellen het op prijs dat je met ons meedenkt en zullen je feedback doorgeven aan de afdeling die hierover gaat. Een product dat niet voldoet aan de houdbaarheidsdatum is natuurlijk nooit de bedoeling, onze excuses hiervoor.

Met de overgang van Veggie Chef naar Lekker Veggie, hebben we verschillende recepturen getest. We zijn hier absoluut niet over één nacht ijs zijn gegaan.

We hebben alle producten uitgebreid laten testen door leveranciers, collega’s en vooral: consumentenpanels. Pas vanaf het moment dat deze testen een positieve uitslag hadden in de consumententest, hebben wij de receptuur goedgekeurd.

Daarnaast zijn wij uiteraard te allen tijde bezig het assortiment en de recepturen te optimaliseren. Dit houdt in dat er continu wordt gekeken naar kwaliteit, hoeveelheid zout, hoeveelheid suiker et cetera. Op het moment dat we aanleiding zien om in te grijpen en verbetering aan te brengen in de recepturen, zullen we dit uiteraard ook doen.

Natuurlijk geldt voor beide producten: niet goed, geld terug. Als je deze producten bij een online bestelling hebt gekocht, dan horen we het graag zodat we het met je verrekenen.

Natuurlijk geldt ook voor JUMBO VEG. BALLETJES ‘Niet tevreden? Geld terug!’. Je kunt je bij het volgende bezoek aan vestiging melden aan de servicebalie. Onze collega’s kunnen je dan een nieuw product aanbieden of je geld terug geven.

Wij hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en zien je graag terug bij Jumbo.

Dank je! Ik ga ook een melding maken. Als ze veel feedback krijgen doen ze er misschien iets mee

Oke niet de supermarkt maar ik zag dit bij de Action en het lijkt me GEWELDIG. Iemand weleens op?

Edit: soort cornetto iets dus (maar dan geen ijs) met buenovulling

2 likes

Oooh lekker! Vega McNuggets met frietsaus blijven mijn favo :see_no_evil: :speak_no_evil: :hear_no_evil:

Haha maakt toch niet uit! Vond het wel leuk om te proberen. :grin:

1 like

Ik heb zoiets wel ooit gekocht (bij de Aldi volgens mij?) en vond het super muf smaken.

Ja, heeeel vies. Taai en niet bijzonder.