Misschien een gek idee maar om meer fruitsmaak aan de thee te krijgen liet mijn tante de thee trekken met een echt stukje sinaasappel, misschien werkt dat voor mango ook?
Die erwten lijken net billetjes
Deze zijn er al vrij lang maar om de een of andere reden zie ik er steeds maar 1 of 2 voorbijkomen bij jumbo’s ipv alle soorten. Ik had de kipnuggets (die staan hier niet bij) maar vond die niet heel geweldig
Ben nog wel benieuwd naar die paprika dingen!
Ja ik heb ook al gezocht een tijdje terug. Uiteindelijk maar zwarte thee met mango gekocht, dat is voor af en toe wel lekker maar drink toch het liefst groene
Dus dan zou ik in principe een zakje normale groene thee moeten gebruiken en dan in mijn mok mango doen? Dat kan ik wel eens proberen.
@Bubbless ja die ken ik inderdaad. Die is ook wel lekker, maar groene thee vind ik lekkerder wegdrinken.
Ja of eventueel met gedroogde mango, is even uitproberen denk ik
Ik ga het eens uitproberen!
@Marcus bedankt voor de tip! Ik zal m’n verwachtingen iig bijstellen
@Eyimfihlo ik zal nog eens goed kijken
Zag deze bij de AH. Vind die gewone chocolate chip cookies van de AH ook altijd heel lekker dus ga deze binnenkort ook proberen
Haha zou altijd welkom zijn want ik vind degene die het bedacht heeft dan weer wel geniaal haha. Heb daar echt zoveel doosjes van verslonden toen pickwick ze nog had met alleen kokos Volgens mij heb ik destijds ook nog op het forum erover gepost toen ik diep teleurgesteld was toen bleek dat ze uit het assortiment gehaald waren haha
Ik wil een review van de kaas chili nuggets. Omg. Misschien koop ik ze zelf wel van de week.
Jeej voor nieuwe dingen met een prima prijsje.
Oh ik wil ze ook wel opsturen haha heb kokos nog liggen van 2 doosjes. Dus 10 zakjes gok ik.
Ja en ik vind juist die aardbei smaak lekker en mango en kokos (@Boommm) helemaal niet lekker, dus ik zie hier een goede ruilhandel
The sisterhood of the traveling tea
Hahaha oee aardbei heb ik ook nog liggen! Nu alleen nog iemand voor cranberry
Dat wil ik wel
Toch maareen klacht in gediend bij de jumbo over de nieuwe lekker veggie producten. Dit is namelijk volgens mij niet hoe je mensen stimuleert vegetarisch te eten:sweat_smile: veel producten zijn vettig en staat vocht in de verpakking en liggen dubbel geknakt in het plastic oké, maar wat ik verwachtte trof ik ook op de producten die ik toch wilde proberen ruim (11 dagen) voor de houdbaarheidsdatum schimmel aan
Voor mijn geen succes die vernieuwing
Oh wow!!! Goed dat je dat aan geeft, denk dat veel mensen zoiets niet zouden doen en er daardoor niet veel verandering komt. Hoop dat ze er wat mee doen idd.
Ik vond de veggie chef dingen altijd heel lekker, echt jammer dat het nu allemaal op negatieve manier veranderd is