Hahaha best wel hè en zeker als je bedenkt dat eigenlijk alleen mijn vader ooit thee drinkt bij mij. Zoethout thee, dus niks uit dat doosje
Sorry
Haha wel in dezelfde provincie maar de andere kant op Maar indd er zitten er 4-5 ofzo in en ik drink liters thee op een dag, dus ben er altijd in no time doorheen en dan zit je nog met de rest
Oh dat wist ik niet, maar kom eigenlijk alleen bij AH en Lidl (oké AH nog niet geweest sinds Corona , maar ga ik morgen of dinsdag ein-de-lijk weer heen) en bestel bij Picnic, maar die hebben geen van allen kokos helaas.
Haha jammer!
Misschien een keertje naar de Jumbo en dan gewoon het halve schap leeg halen haha. Thee blijft toch een eeuwigheid goed.
Nieuwe (?) vega oven snacks bij de Jumbo.Had ze nog niet eerder gezien iniedergeval.Niet meegenomen want mijn diepvries is echt stampvol maar ben wel benieuwd.
Zijn niet nieuw, denk sinds ewn jaartje ofzo maar idd bij mijn Jumbo ook verplaatst
Vond de kipsticks tegenvallen, weinig smaak en zelfs licht zoet
Zo lang al! Had ze echt nog nooit eerder gezien,hadden ze ze goed verstopt haha.
Ja ga het onthouden mocht ik er ooit komen, al kom ik nu zo min mogelijk in de supermarkten dus zal er voorlopig nog niet inzitten haha. Maar zo heeft de Aldi ook een lekkere witte thee en daar kwam ik voor Corona nog wel eens als ik bij een vriendin was (tot paar jaar terug zat er een Aldi onder m’n (toenmalige) woning, mis ik nog steeds haha) en dan nam ik er ook gelijk een hele hoop mee haha. Maar vlieg er altijd zo doorheen.
Oh nee Oven Chili-Kaas Nuggets??? Dat MOET ik
Ja dat bedoel ik Dus mocht iemand ze al getest hebben: laat het pls weten.
Je hoeft alleen maar sorry te zeggen voor die aap emoji.
Die HAAT ik. En je gaf me er twee.
Zonder voelt mijn tekst altijd zo bot
Nee joh
Mijn Jumbo heeft deze niet, sad times weet iemand een Jumbo in Groningen (stad) die deze wel heeft?
Ja! De Food Markt in de Euroborg heeft ze!
Ik heb de chilli kaas nuggets laatst daar gehaald.
Vond ze wel beetje tegenvallen. Ze werden niet super knapperig en vond ze qua smaak ook beetje vlak. Helaas
Ik vind het altijd zo leuk dat je je hier zo met nieuwe producten bezig houdt, maar ik ben het wel eens met @Zemraluani. Je gebruikt de aap zo enorm veel en elke keer denk ik neeeee is ie weer haha. Door jouw posts heb ik een intense hekel aan die aap gekregen!
Zeker dat ze ze niet hebben? Ze hebben hier een hele tijd bij de grootverpakkingen patat en luxe diepvries vleesproducten gelegen (aparte vriezer)
Ik zal een nieuwe favoriet uitzoeken
Ik vind drie van deze wel lekker, mango is ook mijn favo, maar die kokos is echt intens goor. Warme kokosnoot, echt wie dat heeft bedacht. Zo vies muf, blegh.
Edit: oh ik zie nu jouw post @Boommm haha. Als ik ooit nog zo’n doosje koop stuur ik de kokos naar je op.
Oh en @Eyimfihlo gewoon lekker weglaten die smileys joh
Hahah ja het is ook niet mijn ding! Ik heb net zitten googlen of ze ook van andere merken groene thee mango hebben, maar dan zit er of kokos of gember bij.