Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Een Indische cake is een vrij compacte, minder vette cake met een niet echt uitgesproken smaak. Beetje lastig uitleggen haha, ik vind het zelf namelijk wel lekker! Ik vond deze review die het wel duidelijk beschrijft: http://keukensprookjes.blogspot.com/2013/03/review-lindemulder-indische-cake.html?m=1

3 likes

Als ik het plaatje zie denk ik dat deze ongeveer hetzelfde is als die Indische cake in die rode verpakking.
Ik vind die zelf erg lekker, smaakt soort van fris, maar er is helemaal niets indisch aan. Volgens mij vonden ze het ooit gewoon een interessante naam. Het is inderdaad een moeilijk te omschrijven smaak zoals @Spillthetea ook zegt

2 likes

Volgens mij is deze niet nieuw maar het ging laatst in dit topic over “nieuwe ontdekkingen” en deze heb ik dus nooit eerder gekocht maar dit is lekker :dizzy_face: blijf maar eten
Bij Xenos gekocht

5 likes

Ie is heel pittig? Ik twijfelde om mee te nemen.
Heb toen dropsmaak meegenomen maar die was echt goor

Nee vind ik niet, net lekker als je het eet maar het is ook snel weer weg. Je proeft ook duidelijk de kaas smaak erbij
Hij is helaas leeg nu :broken_heart:

Nieuwe fish cuisine

Deze nam mijn vriend mee uit de winkel, je proeft de 3 smaken goed, lekker! Niet heel bijzonder verder, wel proberen waard. (Bij Jumbo gekocht, Jumbo die aparte dingen inkoopt)

21 likes

Ja die viscuisine is een succes!

1 like

Ze zien er wel heel leuk uit🙈

1 like

Volgens mij waren die anderen uit de meesterbaksels serie niet zo’n succes, maar ze proberen het blijkbaar toch nog :sweat_smile:

5 likes

Ik vond de meesterbaksels best oké! Ik ga kijken of deze al in de Appie-app staat, zo ja dan bestel ik hem.

2 likes

Volgens mij wel :innocent:

1 like

Ja! Op mijn lijstje gezet. En ze hebben ook appeltaart! Die ga ik ook proberen. Vind het leuk dat ze wat herfstsmaken hebben.

1 like

Volgens mij is het niet echt nieuw, maar voor mij wel. Deze groene thee met verschillende smaken. Wel jammer, want ik vind eigenlijk alleen de smaak met mango/jasmijn echt lekker. (Hij lijkt op die Fuze Tea mango/jasmine) Alleen is die volgens mij niet los te krijgen :cry:. Mocht iemand een tip hebben haha, let me know!

Zag deze net voorbij komen bij Livingproef. Ben hier wel benieuwd naar!

3 likes

De rest bewaren voor verjaardagen kan best toch? Tenzij je vier zakjes mango per dag wil drinken

Niet zo’n succes?!

Die brosse brownie koekjes zijn m’n fave voorverpakte koekjes in de hele Appie.

4 likes

Haha ik vind de kokos hier juist alleen lekker uit, de rest bleef steeds liggen dus zonde om te kopen. De kokos had eerst ook eigen doosjes, maar helaas al lang uit het assortiment :cry:

Ze zijn inderdaad echt heel lekker, ik blijf er maar van eten

1 like

Oh ja ik ga ze ook niet weggooien uiteraard, maar er zitten volgens mij 5 zakjes mango in. Zeg dat ik daar een maand mee doe. Dan heb ik straks 15 x 12 zakjes voor mij niet lekkere thee over met een verjaardag hahah.

@Boommm ohh nou als je in de buurt van breda woont dan kunnen we uitwisselen hahah. Bij de Jumbo hebben ze trouwens huismerk groene thee kokos.

Ja dat is heel veel hahaha