Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Haha ja ik ook en ben wel benieuwd.

1 like

Ik meende dat ik al ergens een review had gezien en dat het tegenviel :see_no_evil:

1 like

Deze is heel lekker! Gekocht in Duitsland dus geen idee of het hier ook nog komt maar zou het zeker nog eens kopen!

6 likes

Zag ze hier bij de Aldi ook :innocent: nu woon ik dicht bij de grens dus weet niet wat dat zegt over andere regio’s

Enige verschil dat ik lijk te zien op foto is hazelnoot vs pinda!

Ja pinda en kokos zijn hiervan de nieuwere versie in Duitsland!

1 like

Voor de mensen die de M&M reep willen proberen, deze week twee euro bij de Kruidvat.

Bij de appie gespot. Doet me een beetje denken aan de kokos kruidnoten die ze verkochten.

31 likes

Haha dat is meteen wat ik dacht, Bolletje dacht mooie hit met die kruidnoten, we flikkeren overal kokos em chocola op🙈

Oeh dat zou mooi zijn! Deze kwamen niet van aldi maar rosmann.

Aah nee! Too good to be true dus. Ik ga toch kijken of ik ze kan vinden, maar ga er niet teveel van verwachten, dan valt het alleen maar mee :stuck_out_tongue:.

1 like

Hahahaha ja slimme zet van ze.

Ik vond ze tegenvallen. Droog en niet zo ‘vettig’ als de normale vind ik.

2 likes

Maar volgens mij heeft Bolletje in het verleden ook al zoiets gehad. Weet niet of dat ook met kokos was maar deze koekjes komen mij bekend voor iig.

Oe dit lijkt me lekker! Hoor het graag als iemand hem getest heeft :grin:

Kokonelly’s even voor jullie geprobeerd. Echt heel lekker. Zeker vergelijkbaar met die pepernoten. Wel duur €1,99 voor 12.

4 likes

Ja met de kerst hebben ze altijd van die kerstklokjes

Heeft Jumbo (of AH) al pepernoten?

Nee maar heb ze vandaag wel in de Kruidvat gezien.

1 like

In Groningen wel bij de appie gezien, hier (onderin Drenthe) niet

1 like