Is het niet gewoon room yoghurt dan maar met een minder “ongezonde” titel en dus aantrekkelijker?
Ja dat idee had ik ook toen ik het zag. En roomyoghurt is het lekkerst en goedkoopst bij de Lidl!
Ja waarschijnlijk wel! Al vind ik het toch net een andere structuur. Maar eerlijk gezegd heb ik dus niet naar dat marketing praatje gekeken, ik vond het gewoon lekkere yoghurt😂
Bedankt voor jullie stemmen!
Hebben jullie trouwens al pizze van one planet geproefd?
Er zijn wat reviews in het vegan topic!
Dankjewel!
Jaaa die met pesto is echt mijn favo!!
Waar staat dit ongeveer?
Ja, deze zijn lekker! Echt al heel lang geen knaks meer gegeten.
Kaneelbiscuit klonk echt heerlijk. Het was helaas een beetje teleurstellend, weinig biscuit te bekennen en al helemaal weinig kaneel, en die stukjes waar het in zat deden me denken aan chocolade pepernoten. Niet vernieuwend dus.
Op zich wel lekker, wouldn’t buy again, 7/10.
Ik vind deze heel lekker, smaakt een beetje naar solero ofzo? Of een zomers ijsje?
Misschien opgevallen, maar heb nogal pixza cravings de laatste tijd
Deze salami kruier van la place/jumbo wilde ik nog eens proberen aangezien hun pizzastokbrood bij mij in de oven mislukt was😅
Hij is rijkelijk belegd, maar helaas de salami had wat meer smaak aan mogen zitten en deeg was wat vet…
Jammer, er zijn weinig ‘kleine’ pizza’s. Vind ik altijd wel fijn als je én zin hebt in pizza én patat én taart en eigenlijk ook wel chocolade
Vandaag geproefd, ze deelden stukjes uit van de donuts! Uiteindelijk niet gekocht, was niet overtuigd. Zou het een 7 geven. De muffins zagen eruit alsof ermee gevoetbald was dus hebben maar gewoon zeebanket gekocht
Aldi verkoopt nu kaneelswirls. Ik vind ze niet lekker. Smaakt naar zeep. Kaneelbroodje van Lidl of de kaneelsmikkel van Aldi (al is dat een heel ander soort) veel lekkerder. 3/10
Hahahaa ik verslikte me in m’n thee, ik dacht serieus dat je “kaneelsnikkel” van de Aldi had getypt
Ik heb me goed geconcentreerd op de M hehe
Hahaha dit dacht ik dus ook