Colruyt!
De pistachevariant smaakt alsof een breezer en een kom cakebeslag gebatst hebben.
I don’t hate it…
Dr oetker met pesto en peperoni
I am intrigued…
Hahaha ik hoorde dit in jouw stem!
Dit is echt mijn lievelingstopic. Ik ben nieuw hier, maar heb vandaag alle 658 berichten gelezen (en baal dat ik m’n boodschappen al had besteld vanmorgen hahaha).
Kun je morgen deel 1 lezen (iets minder nieuwe producten maar toch)
Ik zag bij Coop oreo-donuts. Er stond bij dat ze nieuw zijn en ze zagen er lekker uit. Heb ze vandaag kunnen negeren… iemand al geproefd?
Ja!
Ze zaten per 2 verpakt, normaal zou ik gevraagd hebben of ik er 1tje zou mogen maar er stond geen medewerker dus heb ze beiden mee naar huis genomen.
Lekker! In de donut zelf zit ook nog een witte creme en heb 2 donuts op 1 dag uiteindelijk gegeten. 7,5/10
Edit: Ik stond trouwens met de Oreo donuts en Oreo muffins in mn handen en was aan het twijfelen. Uiteindelijk dus voor de donuts gegaan. Misschien dat iemand anders weet hoe de muffins zijn?
Klinkt goed! Misschien dit weekend maar eens proberen. Heb net ook de muffins gezien, wordt een lastige keuze
Ik at ze gewoon los maar vind ze best lekker, het smaakt wel ergens naar. Geen idee of het tomaat is (denk het wel?? Beetje zoals tomatenpuree uit blik), maar wat hartiger dan een gewone bol
Ik heb net de Buddha Bowl met kip van de Lidl op en hij was verrassend lekker! De humus is een beetje pittig. 8/10
Ben je toevallig ook langs het gebak en de luxe toetjes gelopen?
Mijn AH is net verbouwd en echt fantastisch nu, dus was er wel langsgelopen maar zag daar niet 1-2-3 iets mega interessants voor mij. Wel dat je nu je eigen Delicata bonbons kan scheppen!
Ik moet snel weer naar de Appie🙈
Omg ik kan echt niet wachten nu tot mijn AH klaar is met verbouwen.
Ohhh lemon curd
Ik vind het wel mooi, appeltaart en lemon curd zijn zo ~fancy~ en ~lekker gek~. Aardbei framboos is zo basic daarnaast haha
Vraag ik me ook al af sinds melkunie die enorme schepyoghurt campagne heeft ingezet. Zelf zeggen ze:
Schepyoghurt zit qua dikte en textuur eigenlijk precies tussen de dunne yoghurt uit pak en de dikke yoghurt en kwark uit bak in. Niet te dun, niet te dik, maar nog steeds lekker romig!
De unieke textuur van onze Schepyoghurt zorgt ervoor dat de yoghurt ideaal te mengen is met ontbijtgranen en fruit. Ook zorgt deze textuur ervoor dat de yoghurt niet te snel wegsmelt in je mond. Hij blijft lekker lang op je tong liggen, waardoor je de smaak van de yoghurt, de muesli en het fruit van begin tot einde proeft.
Volgens mij gewoon een creatieve manier om yoghurt voor een flinke prijs te verkopen…
Ik vind ‘m wel heel lekker trouwens en hij is inderdaad een stuk dikker dan gewone yoghurt. Maar nog wel heel romig qua textuur dus ook niet zoals kwark.
Maarja hij is dan ook een stuk calorierijker dan gewone volle yoghurt.