Birthday Cake?
Staat er niet bij:sweat_smile:
Bij de kant en klare salades!
Ja, deze heb ik vrijdag in 1 keer naar binnengewerkt . 9/10 (vrij zoet, maar door het zoutje blijf je dooreten)
Dit lijkt me geweldig, maar ik gok dat het mierzoet zal zijn.
Ik vond dit niet boeiend, koud zeker niet, opgewarmd was het gewoon zoete meuk. Maar wel leuk om een keertje te proberen.
Ik heb die meergranen gepofte wafels al eens op; erg lekker als tussendoortje! Zou ze niet snel echt als ontbijt of lunch eten omdat ze nauwelijks vullen. Of je moet ze heel rijkelijk beleggen.
Maar welke smaak is het?
Zou eten. Ben benieuwd of mijn AH het straks heeft na de verbouwing (vandaag gaan ze dicht). Of is dit iets van een AH XL?
Jij post in dit topic altijd zo veel foto’s zonder uitleg of context erbij, vind ik eigenlijk echt heel irritant
Nu wordt ook weer gevraagd welke smaak het is, ja dat staat er niet bij. Zeg dat dan gewoon meteen! Kleine moeite om je foto te omschrijven als je iets post. In dit geval dus gelijk zeggen dat je niet weet welke smaak het is en of iemand dat misschien wel weet?
#sorrynotsorry Ik moest het even kwijt.
Ik vind dit eigenlijk een beetje onaardig
Leek me duidelijke foto dat het de bedoeling was om alleen aan te kondigen dat er een nieuwe smaak aankomt? Sorry maar als het in de foto staat type ik het er vaak niet bij
Mijn AH is geen XL dus denk dat hij overal wel te krijgen is
Oeh nice nice dan ga ik na de verbouwing even kijken. Ik ben dol op dit soort dingen haha. Terwijl ik dit typ mis ik echt de kaasenvelop van old amsterdam.
Ohhh jaa! Zo lekker was die. Volgens mij is deze daarvoor in de plaats gekomen.
Niet uit de supermarkt maar wel goddelijk(!) lekker zijn de nieuwe Italiaanse spreads van Dille & Kamille. De crema alla nocciola lijkt EXACT op de vulling in Kinder Bueno’s, die met pistache smaakt naar italiaanse pistacheijs en die met citroen doet me erg denken aan de suikersnoepjes die je met sinterklaas eet. 12/10 would recommend
Wat lekker klinkt dit! Is dit voor op een cracker? Of is het heel vloeibaar?