Nieuwe producten in de supermarkt #2

Jaa de tahina hiervan vind ik echt prima
(beter dan deze )

1 like

Wat is de lekkerste pizza salami/ pepperoni?

• magionni skinny salami
  • dr oetker ristorante
  • dr oetker ristorante glutenvrij
  • lidl (diepvries)
  • plus trattoria (diepvries)
  • plus pepperoni (vers)

0 stemmers

Oh, ik heb die pot ooit gekocht en vond het niet lekker. Dacht dat ik de ‘tahini-hype’ gewoon niet begreep maar misschien moet ik dus gewoon eens een andere pot kopen?

3 likes

Je hebt buiten de normale pizza salami van dr oetker ook eentje met salami, tomaat en pesto. Die is echt zo lekker!!

7 likes

Bedankt voor de tip! :innocent: Als iemand nog wat weet :see_no_evil:

1 like

Valt met deze best mee vind ik, iig in vergelijking met Lay’s

1 like

Dit is echt de beste supermarkt pizza!!!

2 likes

Ik ga zo eens een rondje maken door de jumbo bij mij in de buurt.
Kom er eigenlijk nooit, maar ze hebben als ik dit topic zo lees best veel vegan producten.

Ik vond hem lekker! Eigenlijk gewoon vanilleijs met oreo

1 like

Heel lekker! Ik ben meer van de pure chocolade, maar ik koop deze regelmatig.

1 like

Chocola was smakeloos en de koekjes proefde ik niet. De vulling was wel lekker en puur

2 likes

Ik kwam deze tegen in België en die dingen zijn echt lekker. Smaakt echt zoals bevroren fruitella, maar dan iets romiger. Zeker een 8 waard. Jammer alleen dat ze hier in Nederland niet te koop zijn :slightly_frowning_face:

23 likes

De smaak lijkt me niet heel fantastisch, maar die man met die chip zo groot haha😂

4 likes

Oeh ik wil dit, waarom hebben ze dat hier niet. :cry: En ik hoop dat de Jumbo ook nog M&M caramel ijs gaat verkopen, de AH heeft het wel maar tegen tijd dat ik thuis ben kan ik ze opdrinken.

Ja stom he. Kun je niet zo’n zak voor diepvriesspullen meenemen of is dat alsnog niet te doen?

Geen idee of dit nieuw is maar ik spotte vandaag macaroncocktails bij Lidl in 3 smaken (pistache, framboos en nog iets) voor 0,99 per 200 ml

Heb er 2 meegenomen dus zo maar even proberen!

14 likes

Ik durf het niet haha, bevroren aardappeltjes blijven wel bevroren maar ijsjes smelten best snel en ik vind het te duur om het risico te nemen. :cry:

Helaas! Helemaal niets nieuws of lekkers te krijgen bij de jumbo hier…

Oeh, in welke winkel?

Dan eerst met goedkope proberen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like