Deze week 1+1 bij AH
Kinderbueno ijsjes.
Superlekker die chocola erop en het hazelnootijs ook.
Omg ja ik had die laatst, zo lekker en zo echt smaken naar bueno.
Weet niet of deze al voorbij zijn gekomen… heb ze natuurlijk speciaal voor jullie gekocht…
Super lekker, er had van mij aan de binnenkant nog meer popcorn stukjes of iets mogen zitten but thats all.
Oeh klinkt idd erg lekker waar heb je deze gekocht?
Ik vind ze echt heeeeerlijk, koop ze bijna wekelijks
Bij de Lidl!
Dat wil ik ook heel graag weten!
@Issaaa bij de Jumbo. Maar niet allemaal. Want hier om de hoek niet maar een paar straten verder weer wel.
Ik weet niet hoe nieuw deze is, maar zag hem nu pas bij de Colruyt. Smaakt alleen niet bepaald naar een burger, eerder naar joppie chips met een beetje een bijsmaak net zoals de classic burger chips. Jammer want chips met een échte hamburgersmaak lijkt me wel lekker.
Die aparte smaken doet me trouwens aan deze smaken denken
Die roze zoete smaak vond ik echt heel lekker al weet ik eigenlijk helemaal niet wat voor smaak het echt was. Hoop nog steeds dat die een keer terug komt.
Aaaaaaaaaaahhhhhhh waarom doen ze raad de smaak niet meer, dat was zo leuk
Omg dat had ik niet verwacht. Ik weet nog dat wij thuis iets dachten als suikerspin ofzo. Maar dubbelvla…wauw. chocola had ik er ook zeker niet uitgehaald. In mijn herinnering smaakte het daar echt niet naar
Ik dacht dat het toumpouche was toen geloof ik haha! Jammer dat ze het nu niet meer doen.
————-
Zag deze bij de jumbo hier! Weet wel van die in de koelschap maar ze hebben nu dus ook grotere verpakking! Staat bij de houdbare melk
Die Mexicaanse salade heb ik laatst geprobeerd, wel lekker, niet heel kruidig of bijzonder. Wij aten het op brood maar is vast ook lekker als dip bij tortilla chips
Ohh dit kende ik nog niet. Is dit melk met al koffie/amandel/caramel smaak? Om op te schuimen?
Het is kant en klare ijskoffie.