Nieuwe producten in de supermarkt #2

Wel lekker vond ik!

1 like

Vegetarisch stremsel :tada: :tada: :tada:

3 likes

Ik heb het idee dat deze in de plaats is van de oudekaas pesto salade :(((( kan die nergens meer vinden en ook niet op de website van ah

1 like

Vandaag gegeten op kantoor en hier viel ie wel goed in de smaak bij iedereen. Best fris door de komkommer en geen overheersende knoflooksmaak

1 like

Ik vond de kip kebab ook heel lekker. Echt wel mijn nieuwe favoriet! Ik hou van knoflook en kip en de kool maakt het lekker fris en knapperig.

1 like

4 likes

Waar kijken we naar? En waar is het?

6 likes

Lijkt op Starbucks?

Starbucks inderdaad :sweat_smile: sorry dacht wel bekend gezicht
En cookies and cream brownie

Noooooo :frown::frown:

1 like

Nieuwe dressing/mayo-achtig sausje voor je salade of op broodje van Hellemans. Iemand al geproefd? Deze variant lijkt me heerlijk. Er is ook een hummus smoked paprika variant en een pesto Rosso variant.
Morgen misschien even kopen.

4 likes

Ik wilde deze bijna meenemen maar bij mijn AH kostte ie 3 euro. Vond het echt duur klinken in mijn hoofd haha, maar wie weet zwicht ik nog wel als iedereen positief blijkt te zijn

1 like

Ja al gespot in de Albert Heijn in Rotterdam Kralingen. Althans wel alleen de hummus en de pesto versie. Het avocado schap had wel een bordje maar was nog leeg.

Zag ook nieuwe Heinz ketchup.

Kent iemand dit?

Ik snap de prijs van die paté dus niet. Is het echt 1,50 voor 3 blikjes? Toen ik het hier zag dacht ik dat ze gewoon vergeten waren ze uit het plastic te halen :see_no_evil:

1 like

Dus we moeten onze bammetjes en toastjes net zoals Willemijn gaan smeren :disappointed_relieved:

9 likes

Zou wel vreemd zijn bij Ah op de site staat dit.

1 like

Oh wat gek, ik heb toen ook zo’n rolletje van drie gekocht? Maar ze zitten echt per drie verpakt. Was bij de AH.

Maar goed de prijs is relatief hoog maar dat is natuurlijk ook omdat het op veel kleinere schaal geproduceerd wordt. Dus vaker kopen dan wordt de vraag ook groter :smirk:

Nee ik ben blij dat het vega en vegan aanbod groter wordt en “normaler” nu merken als Unox dit ook produceren. En de meeste producten zijn ook wel gemaksproducten of snacks en ik heb het daar zeker voor over.

5 likes

Vega ragout is ook niet zo nieuw eigenlijk he. Al voordat ik volledig vega ging eten at ik het liefst paddenstoelenragout, dat vond ik altijd al de lekkerste. Gewoon uit zo’n goedkoop blikje, de meeste (huis)merken hebben wel een paddenstoelenvariant.

Nee joh, per drie toch? * gaat de volgende keer extra op de kassabon letten… * Je koopt ze per drie, lijkt me raar dat de prijs dan per blikje weergegeven wordt. En dan zouden ze wel heel erg duur zijn. Van de vleesvariant is de aangegeven prijs ook gewoon per drie.

1 like

Ja 3 euro voor knakworst is echt belachelijk.

Dat gezegd hebbende, ik vind deze knaks echt heerlijk! Ze ruiken en smaken precies als ‘echte’, zeker op een broodje met genoeg saus, ze zien er alleen wat minder smakelijk uit (heel bleekjes).

3 likes