Nieuwe producten in de supermarkt #2

Ik had wel inderdaad ook een pizza waar de kaas op de ene helft van de pizza zat haha, maar ik dacht dat dat kwam omdat de pizza nogal geleden had op de reis naar huis :’) Maar ookal had ik m zondag nog, mn pizza cravings zijn al weken niet gestild en waarschijnlijk bestel ik morgen lekker normale pizza met veel kaas en brood bodem

1 like

Ohh ik vond 'm wel lekker. Wil 'm zelfs nog wel eens kopen haha

1 like

Ik zeg doen! Ok ik wil nu ook een lekkere pizza maar ik moet nog gaan slapen :sleeping:

1 like

De La.ys Spicy Mayo is echt lekker!

Vind het niet naar mayo smaken, maar het heeft een heel lekker pitje. Proefde er net een chipje van en ik bleef maar door eten, maar het is ochtend dus ben maar gestopt :joy:

4 likes

De pizza chips vond ik heel erg tegenvallen :frowning:

Kennen we deze al? Ik vind ze niet zo. Met heel veel fantasie proef je feta en olijven maar er zit een raar nasmaakje aan. Eet ze wel op, chips is chips, maar zou ze niet nog eens kopen.

3 likes

Beh ben er al de hele avond misselijk van.

Oh jammer dat ie niet zo lekker is! De verpakking is wel super mooi :heart_eyes:

2 likes

Dit is zo’n teleurstelling. Ik dacht een lekker Milka knock off. Maar niet eens een beetje. Zit veel te veel koekje in en het koekje is kruimelig en droog. Te weinig creme en te weinig chocola.

Is er ook iemand die de nieuwe van Magioni geprobeerd heeft en niet vond dat er te weinig kaas op zat?
:sweat_smile:

Gewoon zelf nog wat mozzarella kopen, net zo makkelijk!

2 likes

Heb de vegetarische knakworsten van Unox gehad, vond ze echt heel erg lekker! Voor mijn gevoel zat de smaak er ook wel dichtbij, maar misschien omdat ik ze al lang niet meer had gehad

6 likes

kut ik wil deze echt

Ze zijn nu bij de Jumbo te koop! Ik kon ze eerst ook een tijd niet vinden omdat ik geen Coop in de buurt heb maar nu zijn ze er eindelijk

1 like

10 likes

ook bij de plus!

1 like

Hier ben ik erg benieuwd naar! Terwijl ik niet echt een salademens ben.

Ik ben ook wel benieuwd maar heb nu niet meegenomen.

Ik heb hem geproefd. Geen fan van. De stukjes kip vind ik lekker. De saus opzich ook wel, maar is niet echt een hele sterke knoflook smaak. Verder zit er witte kool in en dat vind ik er echt niet lekker bij. Er staat dat er komkommer in zit, maar door die witte kool heb ik die komkommer niet geproeft/opgemerkt.
Zou het niet opnieuw kopen in ieder geval.
Ik heb het wel op een cracker en boterham gegeten. Misschien is het lekkerder op toastjes in de avond :woman_shrugging:

3 likes

Uploaden: DSC_8757.JPG…

De nieuw van magioni… Wel erg klein

2 likes