Nieuwe producten in de supermarkt #2

Hoe vond je de paté eigenlijk? Misschien dat ik ze dit weekend even ga kopen.

Ik wil even zeggen dat de karamel versie hier is goedgekeurd en dat ik hem erg lekker vind. Karamel overheerst niet te erg ofzo maar je proeft het wel. €2,19 bij de Lidl.

3 likes

Maar in knakworsten zit echt de grootste afval vleestroep die er bestaat. Ik ben blij van vegetarische niet zo goedkoop zijn. Het is gewoon hogere kwaliteit.

4 likes

Het werd niet aan mij gevraagd, maar ik vind de vegapaté van Unox superlekker! Echt de lekkerste die ik tot nu toe gehad heb. Die van de Vegetarische Slager vind ik bijvoorbeeld een beetje melig en smaakloos, maar dat heeft deze absoluut niet.

En de prijs is per drie blikjes. Ik heb nu een blikje in mijn handen en op een individueel blikje zit ook helemaal geen streepjescode, die zit op het plastic wat de drie blikjes bij elkaar houdt.

8 likes

Ik vind ze lekker! Het is lang geleden dat ik leverpastei had gegeten, maar het is echt precies zoals ik me herinner.

2 likes

Weet niet in hoeverre hij nieuw is, maar ik heb deze gehad. Valt erg tegen. Smaakt erg naar de koek die in KitKat zit, beetje muf.

7 likes

Ja, lekker! De ginger/lime had wat sterker qua smaak mogen zijn… is nu erg subtiel. De mango is iets duidelijker qua smaak.

2 likes

Het ziet er ook een beetje uit alsof ie in het zand heeft gelegen :sweat_smile:

3 likes

Ik vond de ginger/lime en mango beide wel lekker!

2 likes

Ik vind de mango echt heerlijk! Lime ook geprobeerd maar daar proefde ik eigenlijk niks limoenigs aan. Ginger is up next

2 likes

Ohmyy!!! Dit ziet er echt heerlijk uit. Ik ren na werk direct naar de supermarkt

2 likes

Nieuwe maiswafels in portieverpakking, met quinoa en basilicum. Proef het beide niet, maar ik vind deze maiswafels überhaupt fantastisch dus nog steeds 7,5/10

3 likes

7/10, zou het niet weer kopen maar de andere 2 opeten is ook geen straf

Bij nader inzien, ga ik ze toch opnieuw kopen
8,5/10

11 likes

De Nederlandse Lidl heeft ook eindelijk ginger ale! Bij de Duitse Lidl was t al een tijdje verkrijgbaar.

8 likes

Ik geloof dat ik met het kijken naar die afbeelding al een kilo ben aangekomen.

1 like

Dit klinkt net als een advertentietekst :grimacing:

1 like

Ik vond deze dus wel heel droog! En van de marinade proefde ik ook weinig :frowning: misschien is op een broodje zoals jij doet ook beter. Ik at hem los

2 likes

ooooo hahah dat verklaart het :sweat_smile:

Ik vond deze ook heel lekker. Buitenkant was wel een beetje smaakloos, maar de binnenkant maakt het goed

1 like

Is niet nieuw denk ik, maar ongeveer 4 maanden geleden voor het eerst bij de Jumbo gekocht en sindsdien al 3 flessen opgemaakt
Ik zweer hierbij. Koop het als je van spicy en mayo houdt.

21 likes