Nieuwe producten in de supermarkt #2

De pizza was oke… Bedoel je dan smaakte gewoon naar pizza salami? Of minder dan dat? :sweat_smile:

1 like

Het smaakte wel naar pizza salami, maar ik vind de bodem te dun en te weinig kaas. Er stond ook op dat er rode paprika op zat maar dat waren misschien 3 stukjes.

2 likes

Bedankt voor de waarschuwing, dan sla ik m over denk ik😅

2 likes

Nu in de aanbieding bij de appie :tada:

9 likes

Het is natuurlijk ook een skinny pizza :sweat_smile: die 550 kcal krijg je alleen voor elkaar als je concessies doet

5 likes

Ja dat snap ik, maar de andere Magioni pizza’s bevatten niet heel veel meer calorieën, maar die vind ik een stuk lekkerder!

1 like

Ja ik vind deze echt heel lekker:

Geen idee of die nog te koop is

4 likes

Nee, die is vervangen door de non-vegan non-vega cheesy margherita

3 likes

Also, deze is niet helemaal nieuw meer maar alsnog een review:

Is chocoladepasta die naar amandelen smaakt :thumbsup: Nutella maar dan met amandelen. Wel mooi oranje

6 likes

Deze was echt m’n favo, zo jammer dat 'ie weg is!

3 likes

Ik heb de Doritos Roulette waar je een blauwe tong van de pittige chipjes zou krijgen op…

Ik vond het idee supervet, maar de uitvoering wat minder… het valt mee hoe blauw je tong wordt, en het is niet zo dat je verschil kan zien bij ieder chipje ofzo… daarnaast als je meerdere chipjes op hebt is gewoon alles pittig en proef je niet echt meer verschil.

Lekkere pittige chips maar dat was het dan… would not buy again.

6,5 van de 10 bosbessen.

2 likes

Ik heb de pizza chips weggeflikkerd, echt een tegenvaller.

De Lays Pickels is wel goddelijk!

2 likes

Dit ziet er echt fantasssstisch uit!!!

2 likes

Deze is echt goor. De :cucumber: overheerst heel erg.

1 like

Weet niet of dit nieuw is, maar bij de jumbo gehaald. Lekker!

7 likes

Eens, hou van komkommer maar na 3x een slok toch maar weggegooid.

3 likes

Haha ik kreeg echt even kortsluiting toen ik dit zag. Ik dacht “kun je dit drinken? Is het saus?” Toen had ik door dat het wasspul was, kan natuurlijk ook gewoon in dit topic😅

4 likes

Ik probeer deze nu te eten maar pff jeetje, echt een schraal belegde pizza vind ik het?
Ik wilde hem voor het opwarmen al oppimpen maar dacht, dan kan ik niet weten of ie van zichzelf lekker genoeg is om nog eens te kopen.
Ik heb nooit vega-kaas gegeten, maar ik vind deze echt smakeloos :frowning:

De kaas is niet eens vega, en vegetarische kaas smaakt hetzelfde als gewone kaas hoor :stuck_out_tongue:
Wat jammer dat die van jou zo zielig was, bij mij was ie wel dik belegd :frowning:

2 likes

Haha sorry ik las het alsof jij bedoelde, vegan kaas.
Maar goed die kaas, zat dus alleen wat in het midden, zeg maar 1/10 bedekt dus…nou cheesy maar niet heus. Zit dus flink verschil in, kon alleen niet zelf kiezen want had laten bezorgen #lui

1 like