Nieuwe producten in de supermarkt #2

Mijn Jumbo is traag als dikke stront, dus had al die nieuwe Kettle & Lays chips niet. Had wel de nieuwe Doritos roulette chips waar je tong blauw van wordt.

Nou wat een deceptie :slightly_frowning_face: het broodje en de burger waren smakeloos en de saus was overheersend zuur :thumbsdown:

1 like

Nu twijfel ik echt of ik vandaag mijn huis ga verlaten voor die pizza chips :thinking:

2 likes

De pizza chips is bij mij trouwens ‘s nachts er weer uitgekomen. Voelde mij na 2 uur heel misselijk worden. Of het aan mijn eerder gegeten avondeten lag, of de chips, dat weet ik niet. Wel weet ik dat ik hem niet meer ga eten. :joy:

1 like

Ik vind die pizza chips niet echt een succes, ik dacht misschien lijkt het op de mega lekkere pizza pepperoni smaak van een aantal jaar terug, maar nee. Smaakt idd een beetje naar bolognese maar ook kaserig (op een melige manier).

1 like

Maar nog niet gespot… :sweat_smile:

1 like

Beide nescafé koffie smaken geprobeerd. De honing is echt niet lekker. Smaak bij de slok naar niks en na het slikken ineens zo een honing achtige nasmaak. Maar lijkt meer geur van honing dan daadwerkelijk de smaak. De andere smaak, met macadamia volgens mij. Die is wel ok, niet bijzonder lekker, maar ook niet vies. Zou ze allebei niet nog een keer kopen.

1 like

Wat voor koffie is dit? Instant? Of ijskoffie… of cupjes?

Nescafé zakjes waar heet water bij doet.

1 like

Ik heb de bowl met falafel nu. Ik vind het wel lekker (en veeel!) maar het had voor mij iets meer pit mogen hebben, iets pittigs erin.

1 like

Ze waren een tijdje uitverkocht maar nu heb ik dit eindelijk weten te scoren

de vieze nachosaus van pathé :smiling_face_with_three_hearts: ik ben zo gelukkig

9 likes

Omg! Van de Jumbo toch? Ligt dit gewoon bij de chips?

1 like

Jaaaa!! Ze hebben ook een met salsa

Net even geweest en had het al verwacht: ze hebben het niet​:sob::sob::sob::sob:. Mijn Jumbo is echt heeeel kut, die heeft bijna niets.

Deze donuts met marshmallows van de Ah. Nog niet eerder gezien. Opzich wel lekker, het glazuurlaagje is zoet en marshmallows blijven zitten. Jammer dat er geen vulling inzit.

7.3/10

9 likes

Niet super nieuw (maar ook niet super oud)

7/10, wel lekker maar wel erg zuur. Eet het nu met gebakken groente in plaats van in een salade maar mweh, ben niet zo overtuigd. Misschien is het lekkerder bij een héle grote pastasalade, dan is het wat minder sterk van smaak

1 like

Ooooh deze ga ik zeker halen! Elke keer als ik ergens een soortgelijke saus vind gaat hij uit het assortiment

2 likes

Wel duur voor zo’n klein potje maar ik vind het erg lekker :smile:

1 like

Tijdens de Nederlandse weken verkrijgbaar in de lidl:

Ik heb het wel uit de Belgische folder dus weet niet of het ook in NL beschikbaar is

6 likes

Ik had vanavond deze. Wel ok, maar niet heel bijzonder. 6/10.

image
Ook dit ijs geprobeerd. Op zich wel lekker, maar weinig peanturbuttersmaak te bekennen. Het is eerder romig vanille-ijs met een vleugje peanutsmaak.

1 like