Nee niet spicy. Ik kan het moeilijk omschrijven.
Is mayo van mayonaise? Smaakt het naar mayonaise? Ik wil het
Denk het wel en nee smaakt niet naar mayonaise (vond niemand die het had geproefd).
Mijn vriend eet wel eens zo’n walgelijke magnetron burger en ik ben dan altijd stiekem jaloers dat ze geen vega variant hebben, maar nu hebben ze ineens een vegan magnetron burger! Mijn dromen komen uit
Ik ben heel benieuwd want het ziet er best vies uit en het broodje is fel geel? Maar ik hoop dat het lekker vies is
Was echt heel lekker!! Smeuïg, maar niet echt red velvet. 7/10
Die vegan Magnum almond is echt zooo lekker! Ik vind het lekkerder dan de gewone haha
Oohh ik ben hier ook benieuwd naar! Ik mis ook van die opwarm maaltijden uit de magnetron
Ik ken deze niet, maar ik heb laatst zo’n Boon burger chili gebakken en die was heel lekker.
Ben benieuwd hoe het met zo’n klef broodje smaakt!
Iemand bij de aldi alweer groenteburgers ge zien? Sinds de vernieuwing van het assortiment hier nergens te zien
Heb de lays pizza chips geprobeerd. Gatver! Smaakt naar van die pizza spread voor op je tosti en naar die zooi in pizza croissants. Er is iets in de smaak wat heel vies is.
Jammer, dan koop ik hem (voor mezelf) niet. Mijn vriend vindt die pizzacroissants wel heel lekker, dus misschien dat hij nog wel geïnteresseerd is haha!
Het taartje van Mona is echt heel lekker! De cake is totaal niet droog. Lekkere room en aan de binnenkant zit wat witte chocolade en jam.
Wat kost dit? En is het gewoon bij de ah/jumbo te koop?
Niet helemaal nieuw maar vind 'm wel lekker. En kaas is vegetarisch! (ingrediënten lijst zegt microbieel stremsel)
Edit: oh gvd ik lees net de lijst en er staat ook gewoon stremsel op
Alleen bij de Jumbo en deze kleintjes zijn €4.49 voor 2 stuks en je hebt ook een grote versie:
Die is 10 euro. Volgens de Mona site is dit een blijvertje en je hebt nog een smaak in de winkel liggen die ze afwisselen net als hun toetje van de maand: https://www.mona.nl/nl/l/mona-taart/
Ik eet nu een mojito ijsje en vind deze aardbei toch lekkerder. Ik krijg een beetje een droge mond van het limoen ijs
Thanks!
Deze lijkt me echt heerlijk!
Pizzasmaak chips is wel goedgekeurd. Smaakt beetje naar bolognese chips zoals ik al had verwacht.