Ik zag bij de Lidl neppe liuk ijsjes liggen. Ben benieuwd of ze hetzelfde smaken, kon ze helaas niet meenemen want mijn vriesvak zit bomvol.
Update van The Leann sausjes!
-
Mayo-Nice: meer een zurige mayo. Er staat mayo dressing op, maar is dik genoeg als saus. Ik houd van zurige mayo, dus ik vind m prima. Maar het is niet te vergelijken met the real deal natuurlijk.
-
Garlic sauce: LOVE IT. Lekker pittig. Doet me een beetje denken aan een mix van cocktail en knoflooksaus. Ook een beetje zurig, maar echt super lekker.
Volgens mij bij de mayo wel, bij de bij garlic sauce niet echt. Misschien omdat daar meer smaakmakers aan zijn toegevoegd ofzo!
Maar ik moet ook zeggen dat ik de mayo alleen nog maar heb gehad met een broodje ei, niet als saus bij aardappeltjes of friet ofzo!
Nondeju ze hadden die chips niet bij de jumbo hier. Altijd met zulke dingen. Of het is er nooit of het komt maanden nadat het bij de rest van Nederland al wel in de schappen ligt
Heb deze gekocht bij de Colruyt zojuist.
Review volgt.
Ik ook haha. Ik heb van de spicy mayo maar een paar gehad dus hopelijk is deze lekkerder, anders is het zonde van mijn geld. Ik denk dat het beetje naar bolognese chips smaakt maar dan heftiger ofzo.
Heb je misschien een foto van de ingrediënten?
Nice, klinkt goed!
Weet niet of het nieuw is, maar ik zag het nu voor het eerst. Vegan spekjes op basis van tarwe eiwit. Mega zoet, wederom niet echt spekjes maar wel lekker op zich? Ik zou er thuis gewoon extrs liquid smoke bij doen en beter krokant bakken
Edit: haha het ziet er mega dom uit zonder inhoud maar ik had ze al opgegeten en ik ben te lui om online een foto te zoeken
Ik heb deze vandaag ook gekocht, vond ze er echt mega lekker uitzien. Maar was inderdaad al van plan om er extra smoke op te doen.
Ik wil deze ook maar kan het nog niet vinden.
Goh, ik vind het een beetje een mix van bolognese en paprika chips. Wel heel erg lekker maar niet een zeer bijzondere, speciale smaak.
3,5 op 5, gewoon omdat het lekkere chips is.
Ik eet nu trouwens een wortel anijs bol van No Fairytales! Superzacht, smaakt naar volkoren bol met een beetje anijs. Op zich wel lekker maar niet super speciaal
Ik heb de spicy mayo meegenomen naar vrienden want ik wou het niet meer maar hun waren na één chippie er ook wel klaar mee. Niet kopen dus.
Zoiets had ik al wel verwacht. Ben benieuwd!
Maar waar smaakt het naar? Is het te spicy? Smaakloos? Etc