Welke vegetarische pate is lekkerder?
Die van…
- Unox
- Kips
0 stemmers
Welke vegetarische pate is lekkerder?
Die van…
0 stemmers
Vegetarische slager!
Bij de AH hebben ze het ook!
Ook lekker om zelf Hugo mee te maken. Wat vlierbloesemsiroop met bubbels en spa rood
Vind ze allebei wel goed maar die van Kips is smaakvoller! En ik vond die makkelijker om uit te smeren. Alleen jammer van al het plastic verpakking.
woo de AH heeft allemaal nieuwe maaltijdsalades (en weer een stuk duurder ). Heeft iemand hier al iets van geprobeerd?
Ik vind het te duur.
Deze zojuist gekocht en geprobeerd. Alsof je gewoon een handje gezouten pinda’s zit weg te kauwen. Kon niks van caramel terugvinden. Wel had ik 5 vette vingers waar de olie gewoon op glanste terwijl ik 'm maar met 2 vingers vast had. Iemand belang bij de overige 3?
1/10.
Ziet er wel heel erg lekker uit.
Bedankt voor de waarschuwing
Ik heb vandaag meegedaan aan een smaaktest van nieuwe vegetarische patés. Ik hoop dat ze snel ook in de winkel komen! De smaken waren: tuinkruiden, citroen, geroosterde paprika, en gedroogde tomaat/olijf. Vooral paprika en gedroogde tomaat/olijf waren erg lekker! Ik denk dat ze van de appie waren (dat is alleen altijd een beetje een geheim met deze testen).
Pizza desem stokbroodje bij de Jumbo (niet bij elke Jumbo) voor 2,25 echt goed rijkelijk belegd! Had dit wat verkeerd ingeschat dus was het midden niet goed warm en wat vettig… maar ik wil het zeker nog eens proberen!
€5,19
Deze choco gebakjes van de Jumbo zijn misschien niet nieuw, maar ‘mijn’ jumbo heeft ze niet
Maar deze zijn lekker! Soort smeuïge brownie of chocoladecreme met een lekker chocolade omhulsel. Niet per se luchtig maar toch ook weer wel.
Had ze niet allemaal opgegeten dus wat in de diepvries gedaan, maar ook dan smaakte het nog heerlijk!
Geen Pringles gevonden maar wel nieuwe smaak Lay’s ribbel: spicy mayonaise. En van de gewone Lay’s is er pizzasmaak. Ik heb de spicy mayonaise meegenomen, vanavond even proberen.
Dit klinkt lekker. Die pizza smaak trouwens ook. Heb je ze bij de Jumbo gevonden of de Appie?
Jumbo
Laat ik daar toevallig toch morgen naartoe moeten
Ze waren er vorig jaar ook maar kan me geen review herinneren: strawberry daiquiri ijsjes. Net een splitje, smaakt best naar rum maar niet helemaal. Ijs zelf is heel zacht. Ik heb ook de mojito, denk dat die lekkerder is. Ik ben ook lactose intolerant maar vond het t wel waard
Spicy Mayo chips is niet echt bijzonder ofzo. Kan niet eens omschrijven waar het naar smaakt en ergens in de verte is het een beetje spicy. Het is ook niet vies, maar ook niet bijzonder.