Nieuwe producten in de supermarkt #2

Volgens mij wordt dit verkocht als vleeswaren in de zin van broodbeleg, dus ik zou denken van wel!

1 like

Ben heel benieuwd, ik zet hem op het lijstje voor de weekboodschappen.

Ik kreeg advertenties van LEANN, sausjes met 2kcal per serving. Heb 2 besteld: de knoflook en mayonaise versie. Ben heel benieuwd!

3 likes

ben heel benieuwd. Let me know, please <3

Will do!

1 like

Beetje kunstmatig, maar alsnog erg lekker! 8/10

6 likes

Ben heel benieuwd naad die! Waar kan je die kopen? Zie ze telkens zonder salami.

1 like

Deze is net nieuw, bij de Albert Heijn!

1 like

Iemand de supermarktproducten van Starbucks al geprobeerd?

2 likes

Ik zag ze bij de jumbo en daar zaten er 12 in een doosje voor rond de 5 euro. Dus wel duurder dan de originele cups.

Volgens mij zijn deze ontwikkeld voor de supermarkt ism Nestlé. Verder heb ik totaal geen verstand van Starbucks😂

Ik heb de cappuccino gedronken, maar ik proef nu niet echt verschil tussen de originele Dolce Gusto cappuccino en deze van Starbucks. Zal met alle smaken zo zijn denk ik.

3 likes

Wel jammer hoor, maar eigenlijk had ik al zo’n vermoeden dat het gewoon hetzelfde zou smaken.

Ik heb laatst bij de jumbo nespresso capsules gekocht

Ik heb de house blend en pike roast (bruine en groene verpakking) Vind ze erg lekker! Beter dan de lungo’s van nespresso zelf

2 likes

Ah nee das echt balen ik vond hun vegaburgers lekker! Nu maar weer op zoek naar andere, met name vegan kaas vind ik niet te snarsen.

1 like

Hehehe deze zijn ook van Nespresso. Of nja van het moeder bedrijf Nestle.

1 like

Hier ben ik ook benieuwd naar!

Laatst ging het in het vorige topic over Raak water met cola-smaak. Zelf zou ik het niet gekocht hebben, maar ik kreeg een fles bij mijn online bestelling, dus kon ik het alsnog proberen.
En ik vond het nog lekker ook. :see_no_evil: Ik had er echt niks van verwacht maar het drinkt lekker weg.

Het is een beetje als mineraalwater waar dan vaag een fruitsmaakje aan zit, maar dan met cola-smaak.
Positief vind ik ook dat er geen suikers en koolhydraten in zitten (sinds ik zwangerschapsdiabetes had ben ik daar alert op en drink ik geen gewone frisdrank met suiker meer).

3 likes

Vlierbloesemsiroop is lekker! En super makkelijk om zelf te maken. Mijn moeder doet dat elk jaar met de kinderen in haar klas.
En als je geen zit hebt om het te maken, bij de IKEA hebben ze het ook :slight_smile:

2 likes