Eten bij Deer Mama is echt lekker! Zeker de moeite waard. Ja bij Thrill(er) grill hebben ze m ook maar daar heb ik nooit gegeten
Ik ben een vleeseter en had dit ook in een restaurant. Hij was toen wel echt sappig en vlezig, maar ze hadden ook echt lekkere vegan kaas erop plus toppings. Dat kan ook het verschil maken. Heb ‘m nog niet zo zelf geprobeerd thuis.
Iemand de nieuwe broodjes van no fairytales al geprobeerd?
Jaa die zijn zo lekker
Dat was waarom ongezond schuin gedrukt stond. Ik weet er verder niks vanaf want vind het toch vies
Maar waarom noem je het dan uberhaupt ongezond als je er geen informatie over hebt die dat bewijst?
Ik bedoelde het dus juist sarcastisch, daarom stond het schuingedrukt.
Maar dat was dus blijkbaar niet zo overgekomen.
Ja daar ben ik laatst speciaal heengegaan om hem te eten! Super lekker, verder een klotetent.
Niet geprobeerd, maar ligt het aan mij of is de zin “in volop veel variaties” echt heel raar?!
oh haha nee sorry dat had ik totaal niet door
Nou, vlierbloesem, oranjebloesem etc etc. Heel lekker.
Hahah ja klinkt als kapot veel
Nee, ze maken met die vlierbloesem bijvoorbeeld siroop of extract. Daar maken ze dan allerlei limonades van of kan je in cakes doen. Heb je nooit ergens elderflower tonic of limonade op? Zelfde voor oranjebloesem, je kan bijvoorbeeld oranjebloesemwater kopen of rozenwater en dat is ook lekker en zoet in desserts (ook veel in midden-oosten gebruikt).
Gewoon een beetje zo’n dertien in een dozijn plek, niet echt gezellig ofzo, personeel dat geen Nederlands spreekt, heel erg gericht op de expat yup en de zakenmensen had ik het idee. Ik geloof dat het concept een beetje ‘Amerikaans diner eten’ is. Misschien was het gewoon niet hun avond, kan ook hoor, maar ik zou er niet heen zijn gegaan als ze de burger niet hadden! (en nu ik hem zelf kan kopen ga ik ook niet terug hahaha)
Oehhhhh! Ben heel benieuwd naar de kokos caramel
Hahaha dit wil ik!!
Haha deze hebben ze bij mijn AH al een tijdje, ik vind het smaken naar een mix tussen frikandel en van die gehaktballetjes. Misschien dat het met mayo/curry/ui me meer aan een frikandel doet denken
Hebben ze inderdaad al eventjes! Best lekker voor een keertje
Zou die frikandelworst koud lekker zijn?
De green ice tea calippo’s die vorig jaar zo populair waren in de horeca, zijn nu ook verkrijgbaar in de supermarkt! Wellicht al veel langer hoor, maar ik vond ze ineens in de aanbieding bij Jumbo.