Stevia: ruins everything.
(ik wou hier een plaatje over zoeken maar mensen lijken alleen te stoppen met stevia omdat het ongezond is, niet omdat het gewoon smerig is)
**niet alleen stevia maar alle zoetstoffen
Stevia: ruins everything.
(ik wou hier een plaatje over zoeken maar mensen lijken alleen te stoppen met stevia omdat het ongezond is, niet omdat het gewoon smerig is)
**niet alleen stevia maar alle zoetstoffen
Maar er zit sucralose in?
Oh ja ik vind alle zoetstoffen hetzelfde smaken, zo bitter
Oe ja ik wel, ik proef dat direct. Brr.
Alles wat niet gezoet is met suiker proef ik echt heel erg :(. Heel soms bij dingen niet, bij een salade vraag ik het me ook af.
Gezoet met vers fruit vind ik trouwens wel lekker.
Maar die bittere smaak is zo vies aan zoetstoffen
Ja, dit is een ‘oude’ estafettereep die ze nu volgens mij permanent hebben opgenomen. Is alweer een tijd terug, maar kon me herinneren dat ik deze echt lekker vond.
De vegetarisch burgers van de Aldi zijn vernieuwd, ze zijn nu vegan…Maar de smaak en structuur is echt verpest
Oh dat wist ik niet maar hij wordt echt lovend ontvangen op sociale media inderdaad.
Maar wel vegan! Dus dat is wel erg positief
Ik vind het goed om de vervangers om te zetten naar vegan maar zo jammer als het dan ineens niet meer lekker is
Maar smaken verschillen hè…
Ik vond het heel flauw van smaak en niet zo bijzonder. Je moet echt nog in de weer met kruiden dus niet echt de moeite waard. Had de paprika komkommer variant.
Jammer, had het kunnen verwachten eigenlijk.
Er zijn voor zover ik weet geen nadelige effecten van Stevia bekend door wetenschappelijk onderzoek , alleen positieve. Of heb jij andere informatie? Ben benieuwd!
In Amsterdam ook! Ik had m met alles erop en eraan en had echt niet door dat het geen echte burger was. Vond het echt mega lekker.
6 euro voor een burger?
Voor 2 stuks.
op de Ceintuurbaan
Goed om te weten!
Kan me helemaal voorstellen dat een restaurant het een stuk beter kan maken dan ik haha. Hoop t ook snel te kunnen proberen!