Yes!
Mn ouders kijken Supervaak naar “de Belg”, dat is dan Canvas of Één, de enige zenders die we ontvangen.
Vroeger keek ik ook vaak Ketnet Ipv Nederlandse kinderprogrammas
Yes!
Mn ouders kijken Supervaak naar “de Belg”, dat is dan Canvas of Één, de enige zenders die we ontvangen.
Vroeger keek ik ook vaak Ketnet Ipv Nederlandse kinderprogrammas
Ik heb nog een goeie, althans, ik denk toch dat de meeste Nederlanders dit niet kennen…
Muizenstrontjes!
Ben ik (NL) net aan het eten!
Hier ontvangen we ook alleen de 3 NPO zenders. Ik probeer me te herinneren of ik als kind veel Nederlandse tv keek, maar geen idee eigenlijk… Sinterklaasjournaal herinner ik me, en dat deuntje van KROOOO Kindertiiijd, maar wat we verder nog keken… Sesamstraat misschien?
Shit Ik dacht echt dat deze onbekend was in NL
Ah, een andere dan! Wat doe je als je ambras maakt?
Ik meen me te herinneren dat @penny_lane eens een goede impressie heeft gedaan maar ik kan hem niet terugvinden.
Ik speel een beetje vals hoor, mijn vriend komt uit het grensgebied (wel NL) en bij hem thuis worden veel Belgisch-nederlandse woorden gebruikt. Weet niet of het algemeen bekend is bij de meeste Nederlanders.
Hahah ik vind het leuk en hoe zou je Nederlanders nadoen?
Zo leuk! Mooie stem heb je! En ik vind het zo grappig dat Belgen altijd ook zo zacht klinken. Weet niet hoe je dat zegt maar als je mij er dan naast zet klinkt het wel heel hard en boers.
Je hebt zo’n fijne stem!
Haha ja mee eens! Zelfde hier
Oh nooooooo! Op voorhand mijn excuses!
Hahahaha geweldig, spot on hoor!
Ja sorry Nederlanders maar we klinken wel echt zo meestal
Hahaha super leuk, en ik vind het eigenlijk echt heel goed klinken
Je hebt een fijne stem om naar te luisteren! Moest lachen om die “doeii” op het einde (ik zeg dat zelf echt altijd )
Vooral de doeiii is geweldig hahaha
Ook dat “drinkeh” dat is idd zooo Nederlands
schitterend! En mooie stem inderdaad
Na die geslaagde imitatie van @trompeloeil moet iemand van de Nederlanders natuurlijk ook een fragment plaatsen!