National Glamour Day

Dat is 'm! Zie dat dat al over een paar weken is.

Voor de liefhebbers, Sissy Boy doet niet mee, maar heeft ook 20% korting. Weet niet of er meer merken zijn die sneaky meedoen?

1 like

Kleertjes.com voor kinderen

1 like

Weet iemand of er een lijst is met winkels die ook in België meedoen? Heb nu al H&M geprobeerd en de code doet 't niet :expressionless:

1 like

Doet de Zara niet mee?

Ik had vanochtend voor 8u alweer €200 uitgegeven aan dingen die ik niet nodig heb dus ik vind het wel weer genoeg geweest.

7 likes

Ik heb alleen even mijn voorraad van Paula’s Choice aangevuld.

2 likes

Zara doet nooit mee toch ?

Wel grappig voorgaande jaren hadden we pagina’s lang met allemaal aankopen. En nu is het erg stil :joy:

1 like

Ik ook! Alsnog zo duur weer :unamused: Maar kan ik in ieder geval ruim een half jaar weer vooruit

Er zijn jaren geweest dat ik drie weken van tevoren al een wishlist had en ik op de vrijdagavond om 23:59 mijn bestelling al klaar had staan. :joy:

6 likes

Denk dat de prioriteiten ook deels aan het verschuiven zijn. Designervuilnisbakken en -drinkbakken voor huisdieren, forumbadjes en gedraaide kaarsen daar krijg je die korting niet op.

14 likes

Denk dat dit aangeeft dat de aanbiedingen sterk zijn verslechterd! Voor mij is het niet meer de moeite waard… bij de Bijenkorf geldt het maar op een kleine selectie en bij veel webshops is er een hoog minimum bestelbedrag om de korting te krijgen. Douglas en ICI hebben ook net een periode met kortingsacties achter de rug…

2 likes

Denk niet dat dat perse het geval is, meestal zijn het toch dezelfde merken. Bij mij persoonlijk speelt wel ook mee dat ik afgelopen half jaar niet in de winkel ben geweest en daardoor weinig verleid ben en nieuwe artikelen op mijn lijstje heb gezet.

1 like

Ik heb ook alleen bij Paula’s Choice gekocht. Die dingen zijn toch prijzig en komen wel op. Verder heb ik niks nodig.

Ik had een mango jumpsuit op het oog, maar korting gaat er pas af vanaf €50 ennn laat deze nou €49,95 zijn :unamused:

In de glamour van deze maand staat bij elk merk of elke winkel of de korting ook in België geldt. Voor H&M is de korting daar niet geldig.

1 like

Thanks, had 't inderdaad al opgegeven en met een 10% kortingscode besteld :sweat_smile:

1 like

Ik heb een bestelling van Hunkemoller in 2 keer besteld omdat de kortingscode niet cumuleerbaar was met de andere lopende acties, en mijn totaalbestelling met de kortingscode zelfs duurder uitkwam :roll_eyes:

Ik had vandaag een afspraak bij de Bijenkorf. Ik wilde bijna m’n afspraak al annuleren nadat ik online de kortingen had gezien. In de winkel was een trui wel met korting van m’n wishlist, die online niet met korting was, dus gelukkig ben ik wel gegaan.

1 like

Ik heb alleen een suikerthermometer nodig, maar die zijn niet in de aanbieding zag ik :pensive: