National Glamour Day

:slight_smile: Er is wel regelmatig sale met kortingen tot 50%.

Ik heb alleen een broek besteld, ben benieuwd of het wat is.

Ja klopt, maar dat zijn meer de tijdelijke kleuren/modellen. Ik ben meer van de klassiekers. Voor dochter wel eens voor een spotprijsje nieuwe Dr Martens in de sale besteld en die zijn een groot succes!

Het wisselt wel een beetje. Ik heb ook weleens kersenrode 1460’s gescoord en die zijn vrij tijdloos. :slight_smile: Ik heb bijna alles uit de sale.

1 like

Oh blij te lezen dat ik niet de enige was. Baalde wel want koop doorgaans alles in 2 maten dus het was nogal een klapper die rekening haha njah krijg toch de helft weer terug dan.

Hier heb je niks aan want weet het niet zeker maar probeer lookfantastic

1 like

Aah te gek! Cherry Red is zo mooi van ze :heavy_heart_exclamation:

2 likes

Ik heb Dr Martens Vegan Jadon II in cherry red besteld, hoop dat de maat gewoon goed is! Las wel ergens dat iemand enorme zweetvoeten kreeg van het vegan leer, hopelijk heb ik daar geen last van.

Voor de liefhebbers; bol . com heeft vandaag nog 60% korting op parfum. Net mijn parfum besteld, die was van 84 euro naar 37 afgeprijsd

1 like

Ik zag dat het volgende week weer Glamour Day is.

7 likes

Oh niks van meegekregen! Is de hype een beetje voorbij tegenwoordig of heb gewoon onder een steen geleefd?

3 likes

Denk dat de deals tegenwoordig lang niet meer zo goed zijn als vroeger, kost elk jaar ook meer om mee te doen als winkel/merk

1 like

Het is dat ik weet dat het altijd rond deze periode is en op ging zoeken wanneer het nu zou zijn. Heb het ook nog nergens voorbij zien komen.

Maar inderdaad, veel merken/winkels hebben wel eens 20% korting. Daarvoor hoef je niet op deze dag te wachten.

1 like

Waar kan ik de zalando code vinden? Of moet dat nog bekend worden gemaakt?

Ik was ook al op zoek naar de codes maar las online dat ze die pas op de dag zelf publiceren.

1 like

Thanks! Evenin de gaten houden dus

1 like

Hoop wel dat het dan een kortingscode is van 20% op alles maar heb zo’n vermoeden dat het weer op een geselecteerd deel is.

1 like

Codes staan hier sinds een paar dagen

Die Zalando code betreft uiteraard een selectie. Lijkt wel een flinke selectie te zijn maar komt voor mij uit op 7 euro korting (op een totaalbedrag van 220)

2 likes

Hoe heet ook alweer die actie van een andere tijdschrift die ook zo’n dag heeft met kortingen? Kan er even niet op komen.

Vogue shopping night?

1 like

Ik had al een week sinds eeuwen een bestelling klaar staan voor Zalando, heb ik ook echt maar een fractie korting op het totaal. Dus nja kan ik wel nog langer wachten haha