Is toch ook geen kleding of schoenen etc.?
Nee klopt, maar ik dacht: wie weet. Zag dat hello fresh wel mee deed, maar die hebben altijd wel korting eigenlijk
Weet niet of dit hier hoort, maar: Ik had gister een trui gekocht bij Zalando. Was helemaal blij, want bijna halve prijs etc. Had m al in een andere kleur en nu dan van 140 voor 75, wát een deal. Was gister de hele dag in m’n nopjes dat ik toch ff goed aan die glamour dag had gedacht. Bedenk ik me vanmorgen dat ik gister vergeten ben de kortingscode toe te passen en is die trui vandaag gewoon nog steeds 75 euro en er stond wel het glamour tekentje bij gister haha. Zoo dom, is me echt nog nooit gebeurd om een kortingscode te vergeten alsnog fijne deal maar had dus gewoon nóg scherper gekund
Crickets
Het is weer zover! Het is dat ik net een melding kreeg van Douglas, want anders had ik echt geen idee.
Hebben jullie wat op het oog?
Is dat vandaag?
Jazeker!
Ik kreeg gisteren een melding in de H&M-app geloof ik, maar zag niet 123 iets wat ik wilde.
Het lijkt wel of het aan populariteit wat heeft ingeleverd en dat mensen nu vooral voor Black Friday gaan.
Ik heb een kleine bestelling bij h&m gedaan en een koffer besteld bij suitsuit!
Vroeger stond dit topic helemaal vol met aankopen
Nooo, begin deze week van alles besteld bij H&M omdat ik niet wist dat dit eraan kwam
Heb ik ook weleens gehad met een kortingsactie en dat scheelde flink wat geld. Toen heb ik alles opnieuw besteld en de eerste geretourneerd.
Wooow normaal ben ik hiervan altijd op de hoogte, heb het nu ook compleet gemist? Helaas kan ik niks bestellen omdat ik volgende week op vakantie ga.