Uniqlo? Doe niet mee met NGD maar wel hele chille coltruien van 100% katoen, ik vind ze heel fijn en ze zijn ook van wat dikker katoen dan de de meeste anderen die ik ben tegengekomen tot nu toe.
Hoe heb je eigenlijk 2x korting geregeld?
Ik had ook twee keer korting. Member voucher van mijn verjaardag werkte gewoon bovenop de glam-code.
Als ik bij h&m de kortingscode GLAM invoer krijg ik maar op 1 artikel 20 procent korting. Hoe kan dit. Ik heb gewoon de normale lijnen qua artikelen
Ik heb net kinderkleding gekocht bij H&M met de kortingscode GLAM en op alles kreeg ik 20% korting. Was wel nieuwe collectie.
Ik baal echt dat dit bij mij niet lukt en ik heb heel veel besteld.
Het is een voucher die je moet activeren he, geen code, tenminste dat was gister.
Oh never mind zie nu dat het een code is vandaag. Maar miss werkt de voucher nog
Bij mij is Klarna ineens niet meer beschikbaar bij H&M? Ik heb al wat dingen eruit gegooid maar maakt ook geen verschil want m’n bedrag was half uur geleden hoger en toen kon het nog wel
Kan ook niet achterhalen of het aan mij ligt of iets algemeens is.
De code van asos lukt niet bij mij.
Nee werkte bij mij ook niet. Dus heb maar gewoon ideal gedaan
2020glam toch? Ik heb daar vanochtend gewoon mee kunnen bestellen. Alleen op een sale item werd de korting niet verrekend
Ik heb nieuwe Dr Martens besteld! Heel blij, want daar is niet vaak korting. Ik draag mijn andere paar zoveel, eigenlijk elke dag. Dat kan niet anders dan een succes worden
Ik heb een levi’s broek besteld die ik al op het oog had. Wel jammer dat de code van hellofresh alleen voor nieuwe gebruikers is😫
Iemand toevallig bij esprit besteld? Volgens glamour is er geen kortingscode nodig maar ik krijg geen korting
Edit: even contact opgenomen en er blijkt toch een code te zijn: GLAMOUR20
Is er een winkel, waarbij The Ordinary wel meedoet?
Die member voucher kreeg ik laatst ineens, geen idee waarom. Was €4 dus toch nog leuk meegenomen
Mango doet niet mee, maar let op: welgeteld 10% korting op 2 artikelen en 15% korting op 3 artikelen. Rennen!!!
Ja ik zag het ook… heb het gevoel dat ze ietwat in zwaar weer verkeren mogelijk. Er sluiten diverse fysieke winkels, ook in de stad waar ik woon.
Ik snap dit nooit, wat als je wat retourneert? Vervalt de korting dan ook? Anders kun je gewoon wat extra’s bijbestellen en gratis retourneren toch?
Denk dat ze nog een trauma hebben van toen ze 50% korting op alles gaven