National Glamour Day

Ik had een aantal dingen in m’n mandje bij zalando, maar die zijn nu uitverkocht helaas. Hoop nog een pyjama bij Hunkemöller te kopen en kijk ook nog even bij de Bijenkorf. Waar kan je een overzicht vinden van de codes? Want als ik op die links klik ga ik gelijk naar de websites.

Ah top! Thx voor het melden
Wilde dr martens Pascal bestellen maar overal doen ze dus niet mee . Zelfs niet bij dr martens zelf vertelde een medewerker me.
Maar bij zalando doen ze wel mee dus alsnog kunnen bestellen :partying_face:

Ik heb net ook dr Martens besteld bij zalando, met een nep luipaard bontje :smiling_face_with_three_hearts:

1 like
4 likes

Lol elk jaar als ik dit topic zie ben ik even excited, tot ik me besef dat het maar 20% korting is. Da’s voor mij echt niet genoeg om ineens iets te bestellen wat ik anders niet zou kopen

12 likes

Ik zie nergens die voucher bij de h&m, jullie wel?

Ik ook niet! Ik ben Belg dus ik gok dat 't anders ligt hier.

Belgie doet niet mee bij de H&M.

1 like

Oh echt? Kon niks vinden specifiek over België.
Thanks!

Ben je wel member? Dan staat hij bij je persoonlijke vouchers bij de winkelwagen, moet je wel zelf toevoegen.

Ik dacht dat ik het ergens had gelezen.

Edit: ja

Om gebruik te maken van de pre-access, ga naar je account en activeer de korting. De korting is alleen geldig in Nederland op 25/9/2020 en is niet geldig op speciale collecties, zoals Whooli Chen, de Studio collectie en Baby & Kids exclusive.

1 like

& @VickyViolence misschien werkt de kortingscode wel? (denk pas morgen, maar je zou vandaag ook al kunnen proberen)

GLAM

1 like

Ja maar geen plus member, misschien ligt het daaraan?

Oja dat denk ik dan inderdaad! Voor plus members is het vandaag al en voor de rest is het morgen pas geldig.

Aaah shit ben bang dat het morgen weg is haha helaas

Weet iemand of je in de winkels ook korting krijgt zonder het fysieke Glamour tijdschrift? Op de site van Kruidvat heb je helemaal geen speciale kortingscode nodig dus ik hoop dat ze in de winkel ook gewoon 20% korting geven…

Jaa meestal wel! Ik heb in ieder geval nog nooit een Glamour meegenomen, verder doen er vaak ook meer fysieke winkels mee dan de winkels die op de lijst staan.

1 like

Ah fijn, dank je wel! :smiley:

1 like

Same!
En dan moet je bij bvb Zalando en About you voor minimaal €75 of €80 bestellen om die 20% korting te krijgen.

Blij met mooie basics van de H&M, hier ging nog korting (+member voucher) vanaf.
Wel jammer dat sommige dingen die ik wou meteen uitverkocht waren…

Weet iemand trouwens dé perfect basic coltrui (en dan niet die van de Zara want daar krijg ik me toch een jeuk van) eentje die niet doorschijnt?

1 like