Nice, dan ga ik het in de gaten houden
Held! Net besteld
Thanks!!
Ligt het aan mij of doet de code het bij Dr. Martens nog steeds niet?
Krijg ook mailtjes van andere merken die korting geven, misschien nog een aanvulling voor de lijst:
AMERICA TODAY - shop20
SIEBEL - SPARK0919
Als in het zo lees, wordt die Glamour Day ook steeds kariger.
Mijn winkelmandje bij H&M is ook gehalveerd, alles in mijn maat is uitverkocht
About You?
Sowieso doen de originals niet mee. Ik heb ergens wel een lijstje gelezen van wat niet mee deed.
Pascal is iets smaller en heeft die PU strip niet aan de bovenkant zitten. Virginia verwijst naar het leder, wat veel zachter is (persoonlijk vind ik dit leder veel fijner als de gewone dr martens 1460) maar ik dacht eigenlijk dat de Pascal altijd met virginia leder was misschien omdat er ook versies met glitter zijn dat
Overduidelijk ja. Hogere minimale bestelwaarde, lagere kortingspercentages, minder webshops die meedoen en vaak in plaats van een uitgebreid assortiment een select gezelschap met wat korting. Misschien dat bedrijven door de toegenomen populariteit van Black Friday minder gauw geneigd zijn om mee te doen of ze doen een eigen actie omdat je zeker wel de Glamour wat moet toeschuiven om vermeld te worden op hun site. Of die hele sector heeft het gewoon zo zwaar om te overleven dat ze dit risico niet meer willen nemen.
Kom op Asossss! Like als je ook aan het wachten ben tot de kortingscode bij Asos werkt
Oke ik heb de strijd verloren, 9 nieuwe broeken bij h&m gekochtā¦ Maar eerst met mijn gekke lichaam nog maar eens zien of er Ć¼berhaupt 1 past
Wow thanks!
Ms mode doet ook mee. Moet je wel member zijn. Je krijgt 20 %
Asos doet niet mee in Belgiƫ. Heb de code geprobeerd maar is niet geldig voor mijn verzendadres
Volgens mij zijn Pascals niet per se met Virginia leather. Ik heb Pascals en een paar Pascals met Virginia leather en ik merk daarin echt het verschil wel. Die strip heb je inderdaad ook niet, dat vind ik echt een rotding, haha.
Ik was vergeten dat dit bestond en was al van plan om schoenen te bestellen voor de volle mep, dus dan is de 20% wel leuk meegenomen. Van 110 naar 88.
Ugh ik zie het ook net! So rude.