National Glamour Day

Jeetje wat slecht, doe dan niet mee.

Ja, inderdaad. Ik ga echt niet voor zoveel geld bestellen, om de helft weer terug te moeten sturen. -_-

De code bij Asos doet het niet…

2 likes

Bij mij doet h&m het ook! Heb het via de app besteld.

Ja zou het fout zijn? Ik wacht al de hele tijd haha.

Ik ook haha, heel frustrerend!

Ik zat om 00:00 uur al helemaal klaar bij Asos, maar toen deed de code het nog niet. Nu zat ik weer helemaal vol goede moed klaar, doet ie het nog niet :frowning: Misschien vanaf 10:00 uur?

Waarschijnlijk al geprobeerd, maar heb je GLAM ook in hoofdletters geschreven?

Nah wat stom zeg!

De Asos code werkt niet bij mij :frowning: ben wel van BE

Ik heb hetzelfde probleem met h&m…

Noooo de hele week al aan het wachten om een tas te bestellen, expres gewacht tot vandaag voor korting, doen de tassen niet mee bij Wehkamp! En bij de andere winkels verkopen ze dat merk niet. Stom.

1 like

H&M werkt bij mij wel gewoon, zelfs mijn verlanglijstje was bewaard. Net dus een mega bestelling gedaan met positiekleding en babykleren. Dat was wel even anders vorig jaar :joy:

2 likes

Heb alle dure aankopen die ik op mn wishlist had kunnen aanschaffen met 20% korting :partying_face:

The little green bag

Aboutyou (thanks @Unquestionable voor de tip!)

De Bijenkorf
7 likes

Grrrr ik wacht al weken op die code om dr. Martens te bestellen, doet het model dat ik wil niet mee :rage:

Code van ASOS is Glamourxasos ! Ik las dit net ergens online en deze code werkt wel voor mij (i.p.v. degene die online staat bij Glamour).

8 likes

Ik heb mijne via zalando gekocht, misschien staan jouwe daar toevallig ook nog op?

1 like

Nee, helaas de maat niet meer. Ga maar even diep in de buidel tasten en de volle mep betalen :frowning:

Thanks!!

Misschien worden ze nog toegevoegd. Ik had ze gisteravond in mijn mandje gestopt en een paar seconde later waren ze uitverkocht, ongeveer 10 min later kon ik ze weer bestellen.

1 like