National Glamour Day

Ik kijk nu op zalando, hm en asos maar zijn er nog meer met vette kortingen die ik niet mag missen? Mot van mn geld af

2 likes

Welk merk is de jas?

Ik zowk nog een goede water en winddichte jas

Airforce. Ik hoop ook dat ie water- en winddicht is. Dat was wel de reden om deze te kopen ipv bijv een trenchcoat

1 like

Die laarsjes heb ik ook! Lopen heerlijk :slight_smile:

Ik heb wel het idee dat er meer webshops meedoen dan voorheen! De laatste jaren was het lijstje steeds korter.
Voor wie op zoek is naar sneakers: sidestep heeft er echt veel! Ik kende die winkel niet eens maar ze hadden mijn Nikes nog die bijna onvindbaar zijn online:
afbeelding

2 likes

Bij de Zalando app krijg ik nu als ik wil bestellen ā€œEr is een fout opgetredenā€, zou die overbelast zijn ofzo?

Edit: app even helemaal afsluiten en opnieuw openen hielp! Besteld dus :slight_smile:

Ik heb een ander model, maar mijn Airforce jas is echt heerlijk warm en goed waterdicht!

1 like

Iemand anders die ook problemen heeft met de code van Monki? Krijg de melding ā€˜code not validā€™?

1 like

Hier ook! Lukt me niet om te bestellen met korting.

Zijn er nog winkels met leuke babykleding die mee doen?

Stom! Ik ging op twitter zoeken en zag dat 1 persoon 4 uur geleden ook al aangaf dat 'ie het niet deed. Hopelijk werkt hij later nog?

edit: lol ik probeerde net ā€˜ngd2019ā€™ en die werkte! Dus geen hoofdletters gebruiken!

1 like

Is lief maar heb eigenlijk geen zin meer om te bestellen.

1 like

Heeft iemand ook problemen met de kortingscode van Mango? Hij zegt dat de code verlopen is :frowning:

Mango, H&M, wehkamp

Ja heb ik ook :cry:

Had ik ook, maar denk dat het komt doordat 2 van mijn 3 artikelen als nieuw op de site staan :sob:

Toen je het zei dacht ik: ahhhh dat zal het zijn!

Maar ik heb het geprobeerd met niet-nieuwe producten en daarbij werkt het ook niet :frowning: vind dit soort dingen zo stom altijdā€¦

Stradivarius doet volgens mij niet mee of wel? Jammer wel, wilde daar een blazer en jas bestellen en had toch best wat gescheeld!

Oh ik wist helemaal niet dat ze dat daar verkochten! Helaas stonden de dingen die ik wilde er niet op!
Al werd het anders ook wel wat beschamend 3 bestellingen van Asos haha. Had er namelijk al 2 geplaatst omdat er eerst iets mis ging met die betalings-pagina, ik toen dus opnieuw moest bestellen maar een paar artikelen toen dus uitverkocht waren. En poosje later waren die dingen er wel weer dus een tweede bestelling geplaatst (met nog een paar extra dringen om aan de minimumbestelwaarde te komen haha). Zonde wel dat het nu in 2 pakketjes moet dus.

Edit: Overigens, hebben jullie erop gelet dat niet alle producten van Asos meedoen?! Dacht namelijk op een gegeven moment van: heh, dit is veel minder dan 20% korting volgens mij. En toen klikte ik op dat vlak en dan pas kon je zien welke producten uit je bestelling ervan uitgesloten waren.

1 like

Met retourneren heb ik gelukkig nog nooit problemen gehad! (-klopt af- haha)

1 like