Zijn er meer die het bij hm proberen. Site loopt te haperen.
Ja de app tripte ook, maar kortingscode werkt niet (H&M)
asos werkt ook nog niet bij mij, zat er al helemaal klaar voor
Maak screenshots van je winkelmandje bij h&m. Mochten ze morgenochtend ineens de winkelmandjes geleegd hebben, dan kan je snel alles opzoeken via het artikel nummer.
Grrr wanneer denken jullie dat de kortingscodes (bij H&M en Asos) gaan werken? 06:00?
Dan denk ik 8.00. Meestal ook met de collecties geloof ik. Ik geef het op en ga pitten
Bestelling geplaatst bij Zalando en Bijenkorf. Helaas doet veel niet mee. Bij Zalando bleek de code al voor 12 uur te werken, maar wel weer alleen in de app.
Nou dat werkte nu al bij mij niet meer. Kut H&M. :’) ben ziek en dacht even een keer in mijn leven snel te zijn.
Ah no dat is klote
Oh no!! net voor 250 besteld en gewoon de kortingscode vergeten
Echt erg! Moest plassen dus gelijk kijken of die het deed hahaha. Maar nee
Same
Haha nou die H&M code werkt nog steeds niet. Hopelijk pakt hij hem straks wel!
Voel me echt een beetje genaaid dat die code van Zalando niet werkt onder de 180 euro. :’) Ga toch maar bestellen, heb gelukkig nog een andere cadeaubon liggen.
Steps geeft 20% als je een account heb op hun website
Vind dat echt zo dom, doe dan gewoon niet mee met zo’n kortingsdag. Bij mij past vaak het meeste niet goed, dus hetgeen wat ik hou is dan niet €180.
Als je voor €180 euro besteld bij Zalando met de kortingscode en je retourneert kleding waardoor je onder die €180 komt. Geldt dan nog steeds de korting op de producten die je wel houdt? Weet iemand dat toevallig?
H&M doet het!!
Heb je besteld in de website of in de app.
Bij de Zalando kortingscode staat, dat hij alleen geldig is als je spullen koopt in de app
In de app! Maar daar geeft hij aan dat de code alleen geldig is bij 179 euro.