Ik vind Jade een mooie naam maar op zijn Nederlands uitgesproken. Helaas woon ik in een Engels sprekend land dus dat gaat niet.
Ik vind India of Indie een leuke naam en mijn vriend vindt dat een stripper naam.
Ik vind Jade een mooie naam maar op zijn Nederlands uitgesproken. Helaas woon ik in een Engels sprekend land dus dat gaat niet.
Ik vind India of Indie een leuke naam en mijn vriend vindt dat een stripper naam.
Mijn vriend vindt Lexi een strippernaam hahaha zo kut want ik vind het een van de mooiste namen. Jade op z’n Nederlands vind ik ook mooi!
Mijn vriend wou ons zoontje wodan noemen, maar daar heb ik een stokje voor gestoken
Ik vind Harley of Harvey ook heel leuk. Maar zou dat niet snel echt doen.
Nazi’s waren er gek op zaken uit de Germaanse mythologie voor hun gedachtegoed en oorlogsvoering. Freya was ook een radarsysteem.
Ik vind Mona een leuke naam, ook in combinatie met Lisa. Of Sisi.
Ik vind Micky wel een leuke naam voor een meisje maar raad eens wat de achternaam van mijn vriend is…
muis
Hahahahahhaa
Mijn vriend vind Seth een leuke naam maar ik vind dat zo’n gemene naam? Volgens mij heet dat gemene jongetje in Toy Story zo.
Ja haha dat gaan we dus mooi niet doen
Nee die heet Sid!
Ohja, ok. Dit maakt het wel beter.
Bobbie vind ik ook een leuke naam. Maar denk dan altijd aan Bobbie Eden
Ik ken een hond die Skadi heet en dat is een geweldige hond. Die mensen hebben ook een kat die Loki heet, haha.
Ik denk dat ik los zou gaan met mythische namen. Zoon heeft er ook zo een en daar kregen we al zoveel commentaar op. Terwijl die niet eens heel raar is.
Door dit topic besef ik mij dat ik best wel veel mensen ken met wat denk ik als wat vreemde namen wordt gezien, zoals nawras, devonte, rishi, scree. Mijn bff heeft de meest normale naam ever en zegt altijd dat de ouders die dat bedacht hebben even normaal moeten doen.
Jasmijn vind ik echt een supermooie naam, maar dat vind ik soms te “Hollands” voor mijn (eventuele, over 398438423842384 jaar) kind dat sowieso een halfbloedje wordt… slaat natuurlijk helemaal nergens op, maar ik krijg het niet uit mijn hoofd.
Of Cecile, maar dat lijkt dan weer teveel op mijn vriends achternaam.
Andere “vreemde” namen:
Anderson
Blake
Nona
Mei (uitgesproken als Meej/May op z’n Engels, maar vind May niet mooi geschreven)
Ik vind juist dan Jasmijn zo mooi. En Nona vind ik helemaal niet zo raar, eigenlijk.
Ik dacht laatst dat Kers ook best een leuke naam zou zijn…
0 stemmers
ik had vroeger een docente die Kerstin heet…
Seth van the oc compenseert misschien een beetje? Die was alles behalve gemeen
May wordt ook weleens geschreven als Mae, misschien vind je dat wel mooi?