Valerie was geweldig, Willemijn vond ik de minste tot nu toe.
Vond Tessa ook tegenvallen! Terwijl ze in Anastasia juist erg goed was.
Valerie vond ik ook heel goed gezongen! En Willemijn nu weer wat tegenvallen. Te schreeuwerig denk ik.
@Totoro, ik ben om de een of andere reden shook dat je into musicals bent. Maar geniet ervan! Ik kwam alleen even kijken waarom dit topic opeens omhoog kwam
Ieder mens heeft zijn zwaktes. Overblijfsel van mijn pubertijd als theaterkind met VEEL GEVOELENS.
Eens met jullie. Krijg trouwens wel erge Sandy uit Grease vibes van Willemijn
Ik vond Valerie ook heel goed. Maar als het om stemmen van het publiek gaat kan ze het wel vergeten denk ik. Want die hebben sowieso een witte Maria in hun hoofd.
Hoop dat ik het mis heb trouwens.
Ja hier maak ik me ook wel zorgen over. Hoop dat het tegendeel bewezen wordt want tot nu toe deed ze het beter dan de rest.
Wauw, Nandi is ook goed zeg!
Ik dacht waar is die Tessa nou van, maar die heeft dus ooit meegedaan aan So You Wanna Be A Popstar
Ik had dat bij Renee: Voice of Holland
Nandi komt heel vaardig over, ervaren in het musicalvak . Dat past denk ik ook wel bij het ‘karakter’ van een Maria.
Ahhh ik ben tijdens mijn studie zo vaak in de Amsterdamse stadsschouwburg geweest. Door corona nu echt lang niet meer en ik word helemaal emo. Ik mis theaters.
Nahh dit vond ik beide niet veel soeps. Vind Anouk ook nog iets te meisjesachtig, verwacht bij Maria toch wel meer een volwassen vrouw.
Edit Anouk lijkt echt op Kim Feenstra btw haha
Ik vind het commentaar echt te mild, vooral voor Anouk.
Ja vond ik ook wel voor Willemijn, vloog echt een paar x uit de bocht
Vind het vooral zonde dat ze niet gewoon alleen musicalnummers zingen, denk dat ze dan allemaal beter uit de verf komen. Bv die cover van Davina Michelle, waarommmm
Wel heel erg appels en peren vergelijken met deze liedjeskeuzes
Ik wil trouwens net zo vrolijk door het leven gaan als de percussionist
Erger me nu al aan Frits Sissing trouwens, die echt na iedere duo zegt: ‘nou dat vind ik nou zo leuk aan dit programma he, die variatie!’
Die applausband is ook kapot irritant