Haha ja die applausband… voegt echt geen drol toe.
Oke mijn top 3 (willekeurige volgorde): Nandi, Sanne en Valerie.
Haha ja die applausband… voegt echt geen drol toe.
Oke mijn top 3 (willekeurige volgorde): Nandi, Sanne en Valerie.
Bij het Songfestival vraag ik me dit ook af: wie zijn die mensen die daadwerkelijk stemmen? Ik zit altijd gewoon commentaar te leveren op de bank maar weiger actie te ondernemen.
Ik heb nu via de website wel gestemd hahahaha. Vertik het om te smsen of bellen, maar ik wilde Valerie wel graag steunen.
Haha ik heb precies hetzelfde gedaan! Maar no way dat ik er geld aan uit ga geven
@Berlin wist niet dat het gratis online kon. Heb ook op Valerie gestemd! Eerste keer dat ik ooit ergens op gestemd heb hahaha
Mijn favorieten zijn Natascha, Valerie en Nandi. Tessa en Willemijn vond ik tegenvallen. Jolijn heb ik live gezien als Sophie in Mamma Mia en die vond ik toen erg ‘kleurloos’, zou het jammer vinden als zij Maria wordt.
Oja Natascha vond ik ook erg leuk
‘Op de Von Trapp’
Lol wat dramatisch dit
Wat ik me dus afvraag, hoe kunnen zo ze perfect synchronised zingen als ze pas net horen dat ze de sing of moeten doen? Of horen ze dat al eerder
Ik meen dat ze beide partijen oefenen.
Ja vraag ik me ook af. Lijkt me pittig joh om per week een solonummer, 2 medley’s en dan beide partijen van de sing off in te studeren.
Lol zo dramatisch dat afscheidslied
Sow, Sylvia laat eventjes horen wat we nu gaan missen.
Ja wat een nummer keuze, laat dan iedereen pop of iedereen musical doen, wel hele rare keuzes vond duurt te lang echt niet goed
Huh ik ben je dus aan het terugkijken en die sing off staat er niet op (NPO)
Ik zie hem wel staan on mijn app. Het is een apart programma: op zoek naar Maria - de uitslag
Aha zie hem nu, thanks!
Wie zijn er weer van de partij ?