Musical topic

Als ik er nu op klik staat er video unavailable. Hoe had je deze gevonden? :relaxed:

Hij staat op dit kanaal https://www.youtube.com/channel/UCdmPjhKMaXNNeCr1FjuMvag
Maar hij is wegens copyright geblokkeerd in Amerika, Latijns-Amerika en Azië, dus als je daar woont kan het kloppen dat je m niet kan zien :wink:

Ik heb dit weekend geen tijd gehad, dus heb hem niet gezien. Ik was wel verbaasd dat er weer een musical op stond, want ik dacht dat Cats de laatste was. Heb je gekeken?

Ze gaan nu over op musicals die Andrew Lloyd Webber niet zelf gemaakt heeft, maar wel iets mee te maken heeft gehad. Maar ben ook benieuwd hoeveel er nog komen :sweat_smile: heb van de laatste het eerste half uur gezien

In Unbreakable Kimmy Schmidt (ik denk in het laatste seizoen) is er een volledige aflevering die gaat over het feit dat Cats geen verhaal heeft (en hoe dat precies komt ^^).

1 like

Hairspray is de volgende, zag ik!

1 like

Zo blij dat ik Hamilton nu een keer kan zien. Het is echt behoorlijk goed!

Op Disney+? Daaamn, I’m jealous! wil het zo graag zien. Had je al Disney of speciaal hiervoor genomen?

Ik denk dat de musicals bij The Shows Must Go On op zijn. Sinds gisteren staat er een film van Michael Flatley op (ook leuk, wilde vroeger altijd tapdanser worden :sweat_smile:)

Ja! Maar je kunt hem ook downloaden. Dat heb ik in elk gedaan haha. Je kan ook voor 1 maand Disney plus nemen. Het is wat mij betreft wel de moeite waard haha.

Omg dit moet ik even met andere musical fans delen. Broadway is al zo lang dicht. Iemand op TikTok kwam op het idee om ratatouille de musical te maken. Er hebben zo veel bekende musical mensen aan meegewerkt. Het resultaat is echt fantastisch haha. Totaal niet wat je verwacht van een TikTok musical.

3 likes

Tituss <3

Jaaaaa hij is zo goed. :heart:

1 like

Vanavond Op zoek naar Maria. Noem me kneuterig, omroep Max en een oude ziel, maar ik heb er echt zin in. Heb ook alle eerder versies gevolgd, Joseph, Mary Poppins… en LOVE Pia Douwes dus dat is sowieso al genieten

Ja ik kijk hier ook enorm naar uit! Dit zijn de programma’s die ik graag kijk op de zondagavond.

1 like

Ik vind het nu al leukkkk.

Yes, ik kijk ook! Lekker hysterisch meteen maar prima voor de zondagavond. Oh leuk en Richard in de jury!

1 like

Wel jammer dat Willem Nijholt er niet bij is.
POSSESSSSS

6 likes

Ik kijk ook! Al mis ik Willem Nijholt nu al.

Edit: @Duchess Ik was toentertijd de beheerder van de Pezzaazz hyvespagina waar ik iets te veel lol mee had als puber met te veel vrije tijd.

4 likes

Ben zo blij dat ik op tijd naar Anastasia geweest ben. Moet wel zeggen dat ik toen vooraf ook niet heel enthousiast was over de casting van Tessa, maar ik vond dat ze het in de musical zelf heel goed deed. Ben nu weer niet heel enthousiast, maar het lijkt me ook wel rot om aan zo’n programma mee te doen als je al wat rollen op je naam hebt staan.

2 likes

Ja dat lijkt mij ook wel eng hoor! Vond haar nu wel de mindere van de twee, timing was soms ook een beetje gekkig / rommelig maar ze heeft wel een mooie stem!

1 like