Musical topic

ai ai die jurk van Natascha

1 like

Zoooo echt de kwelling haha, alsof ze Elisabeth moeten zingen

1 like

Ja meest stijve uitvoering van dit nummer ooit gok ik :sweat_smile:

Love love love Natascha

2 likes

lijkt echt moeiteloos, die hoge noten. heel mooi

2 likes

Waaaauw Natascha! Supergoed!

1 like

Vond natascha heel goed zeg!

Wat me ook opviel, Carline heeft Anastasia geregisseerd dus die kent Tessa denk ik heel goed. Lijkt me ook een beetje gekkig

1 like

Wow Natasha

1 like

Weet niet waarom, maar heb echt niks met Tessa… Vind haar ook geen Maria eigenlijk

5 likes

Tessa vond ik beter dan de vorige keer maar ze is zo saai / oppervlakkig, komt niet over. Natascha daarentegen vond ik heel goed, die hoge noten lijken me echt heftig want zo pijnlijk als die net niet goed zijn.

Dat staren in de camera als Frits men oproept op je te stemmen lijkt me overigens fucking ongemakkelijk :sweat_smile:

3 likes

Ik vond Tessa eigenlijk beter bij dit nummer vanavond dan verwacht! Maar daarna kwam Natascha en die was zo goed, daar kreeg ik kippenvel bij de hoge noten van

1 like

Ik vind dat Jolijn er eigenlijk echt uit moet, maar het programma volgens mij ook door haar zon nummer te geven

2 likes

Ik weet dat musical houdt van clichés, maar ‘oh country, dan doen we cowboylaarzen en een kampvuur!!!’ is wel weer heel afgezaagd :joy:

2 likes

Ik vind dat Tessa en Jolijn allebei zo’n nietszeggende uitstraling hebben

1 like

Snap de jury wel met het commentaar steeds over Jolijn. Een prima zangeres, maar een echte musicalster vind ik haar niet. Alles wat ze doet lijkt een beetje van hetzelfde

2 likes

Misschien heeft de jury een standje gekregen dat ze iets positiever moeten zijn over Jolijn, want het kan ineens niet op.

5 likes

Vind Jolijn altijd zo aandoenlijk op een of andere manier
Je ziet gewoon dat ze heel graag wilt

1 like

Haha huh indd. Ik snap het commentaar niet zo, ik vind het niet heel anders dan de andere optredens van haar

1 like

Nee ik ook niet echt… Wel heel cute dat ze zo blij is met dit commentaar

Dit zingt Anouk wel echt heel erg mooi

Wauwwww eindelijk een nummer wat haar past blijkbaar!

1 like