Ja eens!
Snap nog steeds niet hoe ze zo snel weten welke partij ze moeten zingen
Denk dat ze weten dat als ze als eerste in de singoff staan ze de startende partij zingen oid
Vond Tessa echt beter in dit nummer, rest van de show niet perse
Meh zo stom, vond Sanne wel veel ‘spannender’ dan Tessa
Gohhhh wel echt jammer hoor, had veel liever Anouk of Jolijn zien vertrekken.
Ah zo jammer dit. Sanne zat echt in mijn top 3
ik vind het nog veel knapper hoe ze weten hoe die afscheid-choreografie gaat
Ja ik ook, toch balen dat ze dan moeten kiezen ookal zijn het niet de minsten
Wow ik had echt niet gedacht dat Sanne en Tessa daar zouden staan, ik had eerder Jolijn, Anouk of Renee in de singoff verwacht…
Jammer Jolijn of Anouk er niet uit is gegaan, maar ik denk dat Sanne er toch wel uit was gegaan na hun eigelijk. Voor mijn gevoel gaat het alleen nog maar tussen Nandi en Renee gaat op dit moment
Ja dat is wel echt zo. Ik ken iemand die toen in mary poppins speelde, en een aantal repeteerden toen ook al mee voor de voorstelling voordat er uberhaupt een mary gekozen was. Er is echt zo veel macht van bovenaf wie het wel en niet mogen worden. Denk dat de beslisfunctie van Pia daar ook mee te maken heeft eigenlijk.
Ik ben trouwens echt sad dat Sanne er uit is, zo oneerlijk! Ik dacht dat tessa ook juist heel populair was bij het publiek maar kennelijk dus niet. Moet zeggen dat ik haar goed vind, maar erg onsympathiek over vind komen. Beetje gereserveerd en uit de hoogte.
Weet niet of het echt hier past of dat ik beter een theater topic kan aanmaken. Maar hebben jullie gezien dat er vanaf maart theaterstukken uitgezonden word op tv? Al dan niet met een soort vertaalslag. Ben echt heel erg benieuwd, klinkt echt wel tof.
En wie zitten er ook weer klaar voor op zoek naar
Ikkeee!
Vind dit wel de beste opening tot nu toe hoor
Joeee ik ook!
Wauw lijkt me spannend voor Tessa om dit te doen, met Pia zo voor je!
Oke haar moves waren wel ongemakkelijk