Musical topic

Een totaal andere Anouk! Mooi hoor!

Jaaa wow dit is echt zo veel beter dan de vorige weken

1 like

Ze lijkt ook veel volwassener.

(en ik heb een steeds steviger mening over de styling, man man man)

2 likes

Heeeeel veel beter dan al haar optredens tot nu toe! Vind haar alleen echt geen Maria

1 like

Zij had ook echt schijtnummers de vorige keren ,wel fijn dat ze een keer kan laten zien wat ze in huis heeft

1 like

Deze outfit van Renee vind ik wel tof!!

Ik ben geloof ik team oranje hier thuis :rofl:

1 like

Hahaha Renee is zo’n geweldige actrice

1 like

Ik vind deze kant heel leuk van renee! Ook eindelijk meer een echt musical nummer

1 like

Ja, eens een keer geen bruidsmeisjesjurk :grinning:

1 like

Op de een of andere manier vind ik Renee nooit zo sympathiek overkomen.

Ik vind het commentaar van Jamai voor Anouk echt te streng. Ze deed het onwijs goed

2 likes

Ach wel traantjes bij Somewhere net hoor. Throwback naar de middelbare school waar we WSS speelden en mijn beste vriendin Somewhere mocht zingen en ik America als solo kreeg :frown: :frown:

2 likes

Voelt echt alsof ze ook niet willen dat ze wint

1 like

Maaaaar mogen ze nou hun nummer zelf kiezen of wordt er voor hen gekozen? Ik kan het maar niet opmaken uit het jurycommentaar

Wel eens met het commentaar voor Renee. Ik vind Renee normaal ook heel leuk, maar had zelf ook het idee dat ze het meer speelde dan echt was ofzo

1 like

Volgens mij worden altijd in dit soort programma’s de nummers gekozen voor ze ?

Ja ze krijgen de nummers, volgens mij is t een beetje een indirecte hint naar de productie want die doen daar meestal wel iets mee

Na het jurycommentaar voor deze twee vind ik het (het gebrek aan) commentaar op Jolijn echt nog minder te verklaren :’)

6 likes

Echt he

1 like