Zou wat zijn als ze gewoon haar verhaal in t plat zou doen
Uuh haha
Ja! Zei ik inderdaad ook, heel rustig en duidelijk
Dit werd door iemand gevraagd tijdens de persconferentie
HAHAHA dat was een vraag! niet vanuit mij hoor ieeee
Hahaha ja
Wel gezellig.
Maar nee deze mevrouw mag wel luisterboeken inspreken
Pfff ik heb hier echt geen woorden voor. Ik zit alles nu bij te lezen met L1 op de achtergrond want ik kon niet vanaf het begin af aan de persconferentie volgen. Jeetje wat een hel lijkt dit me. Die man heeft daar zo lang mee rond gelopen. Heeft zich zo lang voor kunnen bereiden op dit. Ik snap echt niet wat er in zo iemand omgaat. Je kunt dan toch geen leven hebben? Als iemand perongeluk een dier aan rijdt dan voel je je al mega schuldig en blijft dat weken door je hoofd gaan. Laat staan 20 jaar met zoiets rond lopen. Dan heb je toch echt weinig menselijkheid in je? Blijkbaar is hij ook al eerderaan het licht gekomen bij een zedenzaak. Maar hij heeft gewoon al die tijd een normaal leven geleid en gedaan of er nooit iets was. Zelfs met kinderen gewerkt. Walgelijk gewoon.
Ik hoop echt dat die kerel gevonden wordt, dat er eindelijk duidelijkheid komt en de dader eindelijk een straf krijgt. En dat de familie verder kan (voor zover dat ooit kan natuurlijk). Niet weten wat er met je kind is gebeurd lijkt me echt afschuwelijk.
Omg haha wat n vraag.
Ja ze willen meer achtergrond van de man, profielschetsā¦
Hij zou ook maar familie van je zijn, of je beste vriend ofzo. Gadverdamme. Dat je dan na zo lang achterkomt dat hij helemaal niet goed is
Jeetje zo heftig allemaal! Vond het praatje van Peter echt goed, kreeg er kippenvel van.
Hoop zo erg dat ze die man te pakken krijgen, maar iemand die al zo lang heeft kunnen voorbereiden op dit momentā¦ Pfoe ik denk dat hij inderdaad zelfmoord gaat plegen.
Ja inderdaadā¦ dit is iemands zoon. Heftig.
Maar hier was ik wel bang voor; kijk ik woon hier in de buurt.
Dan denk je toch, ik zal ām maar kennen.
Maar ik ken ām niet
Was ik ook bang voor, toen dat verwantschapsonderzoek begon, bang dat het familie oid zou zijn. Denk dat dat ook wel een reden is dat veel mannen toch niet gegaan zijn eigenlijk
Ja dit kan ik me gek genoeg wel voorstellen.
Heel naar
Ja maar die (volledige) duidelijkheid krijgen ze nou net niet als ze hem niet vinden. Hoop dus van harte dat dat alsnog gebeurt en hij zichzelf niet vh leven beroofd oid.
Ik vind het ook zo kut voor die familie van die man. Die moeten toch een vreselijk onderbuik gevoel gehad hebben toen hij verdween? Of niet?
Misschien lullig tegenover de politie maar ik vind het toch wel erg dat ze hem in de omgeving hebben aangetroffen en zijn gegevens hebben genoteerd maar nooit in die 20 jaar hebben gedacht āmisschien moeten we die man eens onderzoekenāā¦
Als ik het goed begrepen heb is hij wel verhoord, maar was er geen aanleiding voor verdere vervolging oid.
Maar hij is onderzocht & verhoord, alleen was er toen geen enkele reden om aan te nemen dat hij betrokken zou zijn bij deze zaak. Pas jaren later konden ze ook een fatsoenlijk DNA profiel van de kleding van Nicky afhalen, dan is het helemaal niet vreemd dat ze hem niet āverderā onderzocht hebben.