Goeie vraag Jeroen Wetzels!
Toch gaat de politie ervan uit dat ie nog leeft. Vraag me dan toch af of ze meer informatie hebben die ze niet delen.
Delete mn berichtje wel ff als de politie er vanuit gaat dat hij nog leeft.
Yes! L1
Hij vroeg: hoe bent u er zo zeker van dat hij nog leeft.
Antwoord: ze denken dat hij bewust onderduikt
Op NOS.nl zie je de rest gewoon nog @Krabsalade .
Ze gaan er van uit dat hij nog leeft omdat de sporen/bewijzen die ze hebben gevonden er op wijzen dat hij er alles aan heeft gedaan om onvindbaar te zijn. Denk dat ze heel veel meer weten/hebben m.b.t. die verdwijning dan ze willen zeggen. Ze zeiden net ook dat ze geen details wilden geven.
Ja precies, misschien hebben ze al vermoedens en hopen ze zo dat ie in beweging komt.
Ik kijk hier: https://nos.nl/livestream/2247084-persconferentie-doorbraak-nicky-verstappen.html en daar stellen ze de vraag ook.
JA GOEIE VRAAG DIT
(even tussen haakjes: ik ga wel stuk dat die oprichter van die facebook pagina āvan Ā“t Padtjeā heet van zān achternaam. Helemaal van t padje jonguuu)
na 98ā¦ wat een klootzak
Ze weten het allemaal niet.
Ik blijf erbij dat dit wel echt kan gebeuren
Kan hier zo om huilen
Is hij single?
Verschrikkelijk. Nu heeft de familie nog geen rust, hoop echt dat hij ooit gevonden word.
Heeft altijd bij zn moeder gewoond en is toen vertrokken
Maar echt he! Zit echt te genieten als zij aan t woord is, zo netjes en goeie toonhoogte.
Heel rustig
Oh jawel, ik vind juist dat zij echt mooi en zacht Limburgs praat (mijn familie komt uit omg sittard en die vind ik soms half-duits praten haha)
Ook voor een niet-limburger ( brabander) was dit heel duidelijk!
Ja! Netjes, zakelijk maar ook heel meelevend
Nu is het afwachten wanneer ze die man levend of dood vinden.