Moord- en vermissingstopic

Dat dacht ik ook meteen. Blijkbaar was zijn moeder ziek en zou hij haar komen opzoeken voor ze stierf. Dat is uiteraard niet gebeurd, maar ze is in april al overleden. Ergens vind ik het dan toch wel “fijn” dat ze voor dit hele gebeuren losbarstte overleden is en dit allemaal niet meer heeft hoeven zien. Dat klinkt heel cru maar het lijkt me verschrikkelijk om dit allemaal over je zoon te moeten horen, pfff.

14 likes

Lijkt me wel, iemand die precies voor zo’n DNA-onderzoek ineens gaat wandelen en vervolgens verdwijnt, ik zou het op z’n minst opvallend vinden.

6 likes

Bah,deze man heeft nog tot recent met kinderen gewerkt bij de scouting.

Ik las net een bericht “dat iedereen moest helpen zoeken om deze fantastische, kundige, vriendelijke man terug te vinden”. Het lijkt me zó erg dat je je dan zo voor de gek gehouden/verraden voelt als dit dan allemaal uitkomt.

13 likes

Ja wat dat betreft wel indd! Vond t ook wel schrijnend om te horen dat die moeder het misschien nog wel erger vond dat 't een vreemde was voor Nicky en waarom :frowning:

Maar denk dat het voor hen ook heel belangrijk is om te weten wat er precies gebeurd is en niet alleen door wie aangezien er nog zoveel vraagtejens zijn. Vandaar dat dit voor hen allesbehalve voldoende duidelijkheid is denk ik en ze die man ook heel graag fysiek willen hebben. Hopelijk gaat ie dan ook praten mocht dat gebeuren.

1 like

Dit dus, zo bizar

Huh wat is dit? Ik volg het niet helemaal.

Dit zijn berichten van een Facebookpagina die is opgericht om de verdachte te vinden, voordat bekend werd dat hij verdachte is. Er zijn dus mensen al langere tijd naar hem op zoek. Zij wisten uiteraard niet dat hij iets te maken had met de zaak Nicky, dus het lijkt me heel erg voor die personen dat de man waar je bewondering voor had/mee omging, nu wordt verdacht van zo’n verschrikkelijk iets

3 likes

Uiteindelijk werden 23.000 mannen opgeroepen om DNA af te staan waarvan er 22.995 waarschijnlijk niks met de dood van Nicky te maken hebben gehad. Maar deze man die in de omgeving is aangetroffen blijkbaar niet? Vind dat toch vreemd. Dat ze nadat het wel mogelijk was om DNA te controleren hem ook niet hebben gecontroleerd. Helemaal gezien het feit dat hij werd gezien als verdachte bij een ander zedenmisdrijf.

Heftig :confounded:!

Nee, ik bedoel voor dat alle mannen werden opgeroepen. Ze hebben het DNA van die pedo(?) kampleider ook gecheckt maar dat was geen match.

Oh gadver wat een naar detail en ben ik met je eens inderdaad, maar beter dat zij dat niet wist

Ik vind het ook wel een naar idee dat hij dus blijkbaar goed is in “survivallen” en hij waarschijnlijk wel in staat is om zichzelf lang in leven te houden daar ergens in een afgelegen bos in frankrijk waar niemand hem kan vinden

Niets persoonlijks maar dit vind ik zó irritant. Het eeuwige getwijfel aan de politie. Ik ga er vanuit dat zij weten wat ze doen, hen uiterste best doen en het zijn mensen; dus ja, ze maken ook ooit fouten. Maar het is toch echt niet aanneemlijk dat ze hem eventjes over het hoofd hebben gezien?!

Daarbij was hij niet schuldig bevonden bij die andere zaak. Stel dat jij wordt beschuldigd van iets omdat twee mensen zich samenspannen tegen jou. Uiteindelijk wordt je onschuldig bevonden. Moet je dan bij ieder ander delict opgetrommeld worden?

31 likes

Filmpje van opsporing verzocht.

1 like

Hoop dat de familie van Jos een beetje met rust gelaten wordt.

2 likes

Wow is dat nou echt hem in die beelden

Volgens mij wel toch?

Ja kan natuurlijk zo zijn dat ze iemand hebben gevonden of ‘zo gemaakt’ dat hij heel erg op de verdachte lijkt. Lijkt me zo vreemd dat er beelden van hem zijn als hij helemaal niet into telefoons en social media enzo is. Dan lijkt me dat hij dit soort video’s ook niet van zichzelf wil hebben

Misschien omdat hij wel bezig was met dat bush craften ofzo, dat dit een keer gefilmd is voor een promotiefilmpje oid.
Ik ga er wel vanuit dat het hem is, anders zou er wel acteur bij staan (is toch altijd bij opsporing verzocht), en als acteur zou ik niet graag hem spelen in dit filmpje.

7 likes