ja hoe erg ik ook een hekel aan hem heb, in zulke zaken vind ik hem altijd wel sterk. Als is het maar als steun voor de ouders, kan me voorstellen dat het zo ontzettend frusterend is ook om uberhaupt steeds met de politie te praten en niet verder te komen. Petertje is dan wel een doorzetter altijd (verder moet ie natuurlijk gewoon eens met zijn hoofd van tv af)
Jaaa dit is echt heel heftig hoor! wat hij nu zegt
Jeetje heftig allemaal! Nu ik die foto zie herken ik 'm van de berichtgeving van zijn familie toen ze hem als vermist opgaven. Zo gek hoe alles dan in een ander perspectief geplaatst wordt - toen vond ik het nog sneu dat iemand na zijn lange wandeling nooit aankwam op de vermoede eindbestemming. Nu was het wellicht wel met een vooropgezet plan om van de aardbodem te verdwijnen? Of hij is echt verongelukt onderweg? Ik hoop dat ze hem gauw vinden mbv de algemeenheid - de politie zal wel vastzitten in de opsporing als ze de hulp van het publiek inroepen.
Dit, werd er letterlijk misselijk van.
Heftig zeg⊠Krijg er kippenvel van.
Ik begrijp alleen iets niet, ze hebben het steeds over de donor van de dna sporen die op nicky zijn gevonden? Bedoelen ze met donor gewoon de verdachte? Want heb het nog nooit gehoord in deze formulering
Ja maar hij is hier ook echt 20 jaar mee bezig geweest toch?
Heeft zich er altijd voor ingezet
Vind het best heftig dat zoveel denken dat die man gelijk zelfmoord gaat plegen. Dat is wel even een stap hoor.
Ja hij huilt bijna? Heftig om te zien
Ah op die manier. Thanks!
Absurd (maar heel begrijpelijk) dat die familie dit ook nog zo lang geheim heeft moeten houden, dan weet je eindelijk iets, kan je het nog niet delen.
Hoe lang moesten ze het geheim houden?
Ik denk dat die man ergens in Frankrijk in de bossen zit, die vind je niet zomaar weer⊠Heftig zeg
Ja ik heb geen hekel aan âm verder!
Ik vind dit aandoenlijk om te zien, hoe hij zich zo inzet niet alleen in deze zaak.
Mooi dit
@sjem Zoals ik het begreep wist ook de familie het sinds 9 juni, maar omdat de recherche toen nog onderzoek deed mocht het nog niet naar buiten komen, tot nu.
Wow heftig. Ik heb gewoon tranen in mân ogen.
Je kan veel over die man zeggen en ja hij kan beter niet praten over dingen buiten zijn veld. Maar ik vind hem wel echt goed in zijn vak en ook altijd naar families toe. Hij is dan echt oprecht betrokken en blijft er mee bezig. En hoeveel hij toch bereikt heeft, ik vind het knap.
De reacties onder de FB post op zoân vermist pagina gaan ook goed los:
Zit hier gewoon mee te janken hoor, wat ontzettend heftig allemaal
Nu voel ik me schuldig want ik dacht echt wth moet peter r de vries er nou weer bij arme vrouw
Brrr ik voel me heel naar hierover. Ik hoop oprecht dat ze hem gaan vinden. Jeetje wat moet dit verschrikkelijk zijn voor de ouders. Die hebben ook niet echt een âlevenâ meer gehad na al die jaren. Wel heel knap van politie etc dat het ze wel gelukt na al die jaren om tot een doorbraak te komen!
âVoordeelâ aan dat hij misschien ergens in de bossen zit is wel dat hij geen toegang heeft tot media, en wellicht niets meekrijgt van deze doorbraak. Met een beetje goede hoop dat het internationale arrestatiebevel ook doorkomt tot de kleine dorpjes in de vogezen zouden ze hem kunnen vinden. Ik hoop het zo, als hij dood gevonden wordt krijgt de familie nog geen rust denk ik.