Nooit van gehoord maar wat creepy! Dat vind ik altijd met die gebeurtenissen met van die bergtochten trouwens, maar dit onderscheid tussen wel/geen letsel in de groep maakt het wel een vreemd verhaal. Wat denken jullie dat er gebeurd is hier?
Ik wou daar net over posten, heb er nooit eerder van gehoord.
Maar zo raar dat de eersten in alleen ondergoed werden gevonden, en de rest later met de kleren van de eersten aan…
@Cheesy
Ja, blijkbaar kun je als je onderkoeld raakt zo in de war raken dat je jezelf uit gaat kleden (omdat je denkt dat je het warm hebt) en dat klinkt wel een beetje logisch. Maar hoe die anderen dan zo zwaargewond zijn geraakt vind ik ook raar. En dat de tent dus blijkbaar van binnen is opengesneden. Ik vind de theorieën over een militaire oefening ook nog best wel aannemelijk.
Ik heb toevallig laatst deze gekeken (sowieso alle mysterie filmpjes van haar zijn leuk, heb haar ontdekt door @Celeone )
https://youtu.be/1ueLIUaTR7c
Bizarre zaak. Later is er blijkbaar in Amerika een vergelijkbaar incident geweest, daar heeft ze ook een filmpje over
Ik heb hier echt uren en uren over gelezen. Is 1 van mn favoriete mysteries. Ik denk zelf dat ze door de weersomstandigheden in de war zijn geraakt en bang zijn geworden van iets. Toen wilden ze vluchten, wat niet lukte… kleding uit kan door paradoxale onderkoeling en de tong eruit kan gewoon als je lichaam vergaat en het is heel koud. Of er uit gegeten door een dier oid. Tent open gesneden vanaf binnen is ‘logisch’ als je echt snel weg wilt en de rits niet kan vinden. Maar dit alles is maar een gok. Ik denk zelf niet dat er een Yeti was of een aanval van een vreemde stam oid
Oh trouwens ik blijf dit bericht editen maar ik had voor het eerst hierover gelezen in een topic op het Ellegirl forum. Dat topic heette mysteries, haha. Er werd toen ook gepraat over Gloria Ramirez (the toxic lady) en D.B Cooper. Die zaken vind ik ook heel interessant. En de vermissing van Andrew Gosden heb ik ook zooveel over gelezen. In de trein lees ik altijd die wiki pagina ‘people that disappeared mysteriously’. Zaak van Maura Murray is ook bijzonder en dan lekker lang doorklikken naar aanverwante zaken, haha. En o ja Brianna Maitland is ook zo interessant
Ik vind over moorden lezen ontzettend fascinerend. Alleen heb ik laatst over de moord op Junko Furuta en de moord op Kelly Anne Bates gelezen en ik krijg het niet meer uit mijn hoofd. Wat een vreselijke, walgelijke verhalen. Moordverhalen zijn me niet snel té schokkend, maar elke keer als ik aan deze zaken denk, krijg ik een heel naar gevoel.
Skylar Neese en Shanda Sharer zijn ook zo dus sla die maar over
Kan iemand misschien in een notendop omschrijven wat er gebeurd is? Durf nu niet meer te googelen
ik ben een beetje bang dat ik vannacht nachtmerries krijg na al die verhalen gelezen te hebben
Ik voel me een beetje raar want ik heb dat helemaal niet na die verhalen gelezen te hebben. Komt denk ik vooral omdat het zo onwaarschijnlijk klinkt dat ik me niet kan voorstellen dat het echt is gebeurd (edit: of ik ben ook een psychopaat)
Ik zat dit interview te kijken tussen Oprah Winfrey en Jeffrey Dahmer zijn vader (dat blijft gewoon mijn favoriete onderwerp ooit, ouders van seriemoordenaars etc.), en op zich is het wel een goed interview, maar holy shit wat heb ik me zitten ergeren aan sommige dingen die oprah tegen hem zegt en hoe ze hem de hele tijd onderbreekt? Ik vind die man zo zielig, hij twijfelt gewoon aan alles wat hij met die jongen heeft gedaan in zijn leven, zelfs vissen en shit. En dan gaat oprah nog eens zeggen : ‘What is it like to breed a serial killer?’ , en zulk soort dingen, echt zo lomp verwoord jonge, vond het echt erg haha.
Hmm dat heb ik ook wel hoor, dat ik het zo bizar vind dat ik het me niet kan voorstellen. Maar ik zie wel gebeuren dat ik er alsnog over ga dromen!
Sorry! Echt bizar om te lezen dat er zulke erge monsters zijn…
Ik weet nog dat er ooit een seriemoordenaar was die zijn slachtoffers op de vreselijkste manieren martelde. Hij heeft overal geluidsopnames van gemaakt. Ik heb ooit het transcript van zo’n geluidsopname gelezen. Zijn vrouw werkte geloof ik met hem samen. Weet iemand wie dit is? Volgens mij was ie Amerikaans.
Toy box killer.
Ja dat was m! Thanks
Aah bah dankje!
Ja Jezus die was echt sick! Echt een soort tape speelde hij af waarin hij vertelde wat hij allemaal zou gaan doen met die vrouw. Wat een horror
Pff daar ben ik echt een hele middag misselijk van geweest, van het verhaal van die Toybox killer. Die tapes, zijn hond… wat moet dat verschrikkelijk zijn geweest voor die vrouwen…
Ugh ja inderdaad. Ik heb zoveel verhalen over seriemoordenaars gelezen, maar nog nooit zoiets gruwelijks gehoord als die tape. Met die hond ook bahh