Moord- en vermissingstopic

Oh die was zo naar ben ik nog lang naar van geweest. Snap echt niet hoe mensen elkaar zulke dingen kunnen aandoen.

Dat verhaal doet me denken aan de tool box killers. Twee vreselijke mannen die vrouwen martelden en vermoordden met gereedschap. Van een van de moorden is een transscript te vinden. (Waarschuwing: dit is echt extreem walgelijk om te lezen, als je er niet tegen kunt, lees het niet)

Edit: Ik heb de link weggehaald, omdat ik het toch te heftig vind om hier te delen. Mocht je het willen lezen, het is makkelijk te googlen.

Ik zit hier echt te trillen van woede, wat verschrikkelijk verdrietig is dit.

Die bedoelde ik inderdaad, daar gaat het hierboven al de hele tijd over.

Bleh wou dat ik het niet gelezen had!

Oh je hebt gelijk! Sorryyy

Alleen nu twijfelde ik welke ik bedoelde. Van de toy box killer zijn ook transcripten, maar volgens mij bedoelde ik hem.

Ik ben vergeten wat er met zijn hond was? Twijfel of ik het ga opzoeken of niet mehhhhh

Doe maar niet! Ik heb dat paar jaar geleden gelezen maar wordt er nog naar van als ik er aan denk :frowning:

Nee echt niet doen! Ik kon mij gisterenavond niet bedwingen en heb echt zitten gruwelen in bed en heb niet meer kunnen slapen.

1 like
wat er gebeurde met die hond

Als ik het me goed herinner, liet hij die vrouwen seks hebben met zijn hond terwijl meerdere personen toekeken. Volgens mij was er nog iets vreselijks daarbij, maar ik kan me even niet herinneren wat

Samenvatting

Ooooh was dat ooit dat verhaal met die weerhaakjes?
Blijkbaar als een hond opgewonden wordt klemt die penis zich van binnen bij iemand vast door weerhaakjes ofzo. Doet verschrikkelijke pijn om dat in je te voelen.
Of haal ik nu 2 gruwelijkheden door elkaar?

Brrrr ik heb toch het transcript gelezen, helaas won mijn nieuwsgierigheid het.

transcript toy box killer

Gadverdamme zeg
dat er zulke mensen bestaan kan ik Ă©cht niet begrijpen. Wat voor opvoeding moet je dan wel niet gehad hebben en is er dan sowieso niet iets gigantisch mis in je hersens wat je opvoeding ook niet meer heeft kunnen redden? Dat je dit soort dingen gewoon zonder berouw kan doen en er ook nog van kan genieten. Ben echt een beetje boos, ook dat er zoveel mensen zijn die hem hebben geholpen en hebben meegenoten, dat kan toch niet?! Ben ook wel benieuwd hoeveel slachtoffers hij werkelijk heeft gehad want volgens mij is dat dus niet helemaal duidelijk. Aangezien hij ook in die tapes zegt dat hij al meisjes verkracht sinds hij zichzelf af trekt en hij de meeste slachtoffers op het einde weer heeft laten gaan maar gebrainwasht zijn.

Overigens volgens mij ging het met die hond over het feit dat zijn penis een soort van bal vorm krijgt en dat het dus voelt alsof je een baseball in je hebt zitten. GADVER ik kan dit niet eens opschrijven. Oke DOEI ik ga nu even wat anders luchtigs doen

Wow. Dat transcript. Dat mensen echt zulke zieke gedachtes kunnen hebben en zĂł gewetenloos kunnen zijn. Dat je dit een ander mens kunt aan doen. :pensive:

2 likes

Jaa echt naar. Hoe kan je zo ziek zijn man. Heb dit dus vanochtend in de metro zitten lezen. Als mensen m’n gezicht zagen, zouden ze zich sws afvragen wtf ik aan het lezen was.

2 likes
3 likes

Ik weet hier niks vanaf en jij misschien wel. Maar ik vraag me af of de schuld dat iemand zo wordt aan iemand anders toe te wijden is dan hijzelf.
Hier werd vd week een stuk uit Oprah gedeeld over een vader wiens kind een seriemoordenaar is geworden en die had het er heel moeilijk mee (ja niet zo gek).

Ik heb de afgelopen dagen The People v. OJ Simpson gekeken, een fictiereeks over de OJ Simpson-zaak. Best heftig hoe het allemaal is gelopen. Ik vraag me af of de juryleden van toen zich ooit schuldig hebben gevoeld over hun oordeel, aangezien er achteraf heel veel mensen twijfelden aan OJ.

Edit: Also een heel mooi voorbeeld van klassenjustitie en hoe je eigenlijk vrijgesproken kan worden door een dream team van extreem dure advocaten in te huren.

Edit2, over de reeks zelf: David Schwimmer speelt Robert Kardashian :stuck_out_tongue: en Selma Blair speelt Kris Jenner. Echt goed gecast (uiterlijk dan). Vond Cuba Gooding Jr. als OJ minder.

4 likes

jaa love deze reeks! Ik deel je mening over de casting, CG jr is een goede acteur maar geen OJ. Sarah Paulson als Marcia Clarck vond ik dan weer wel fantastisch.

Ik weet ook niet per se of het om de klassenjustitie gaat. Ze hebben gewoon heel duidelijk de rassenkaart gespeeld en de discriminatie van Afro Amerikanen in hun eigen voordeel gebruikt

Psychopathie is geloof ik deels erfelijk en deels wat iemand in zijn jeugd meemaakt. Ik weet niet of je van schuld kunt praten bij erfelijkheid.
Lijkt me echt verschrikkelijk om ‘zo’n iemand’ op de wereld te zetten.
Ik las een tijd geleden blogs van een moeder die een zoon had die gewetenloos was en het was echt heftig te lezen wat dat voor invloed op het gezin had (dochter mocht niet alleen met hem zijn, zijn deur moest 's nachts op slot etc). En hoeveel advies zij kregen van andere ouders, en veroordelingen dat er wel iets mis in de opvoeding moet zijn geweest en dat ze het verkeerd deden met hun kind.

2 likes

Even een hele andere crime, maar misschien vindt iemand deze ook wel interessant. Ik blijf al maandenlang lezen over de zaak Chris Watts. Hij heeft in augustus zijn zwangere vrouw en twee kinderen vermoord en gedumpt in olietankers op z’n werk (z’n vrouw erbij in een graf). Het is geen bizarre torture, maar misschien meer omdat ik niet kan begrijpen hoe iemand een liefdevolle vader lijkt en dat je met iemand getrouwd kan zijn en dat hij je ‘‘opeens’’ vermoord? Op de insta van zijn vrouw (Shannan Watts) kan je nog liefdevolle berichten lezen dat ze zo blij met hem was.

Zijn gedrag maakt het ook fascinerend (oa eerst dagenlang voor tv-camera’s vragen om de veilige terugkeer van z’n vrouw en kinderen voordat hij erkende dat hij er iets mee te maken had) en ook het gedrag van zijn ouders (erkennen zelf dat ze zijn vrouw nooit gemogen hebben, zijn ook niet naar de begrafenis van zijn vrouw en de kleinkinderen geweest)

Echt zowat alles over deze zaak is ook op het internet te vinden. 2000 pagina’s aan politieonderzoek, alle bodycambeelden oa van de eerste check of alles okĂ© was met zijn vrouw nadat ze niet kwam, interviews met de minares, de verhoren van Chris, de leugendetectortest, hoe hij zich nu gedraagt in de gevangenis, alle gegevens van iedereen die ook maar iets te maken had met deze zaak, echt bi-zar.
Zie ook de reddits r/Shannanwatts en r/Chriswatts voor geĂŻnteresseerde.

9 likes