Moord- en vermissingstopic

Dat hij niet in vrijheid wordt gesteld is nog niet besloten toch,dat is wat het OM wilt.

Wel bijzonder dat nu opeens dat naar buiten komt over dat pathologisch onderzoek. In al die jaren werd gezegd dat het niet kon worden vastgesteld.

Oh ja klopt. Scusi, had een beetje te snel gelezen.

Ja vind ik ook. Al brengen ze natuurlijk niet alles naar buiten maar toch. Ik meen ooit wel ergens te hebben gelezen dat er in eerste instantie ook al is geconstateerd dat er voldoende bewijs voor was maar weet niet meer waar dat was en of het Ć¼berhaupt een betrouwbare bron was. Er doen zoveel verhalen de ronde. De ene zegt dit, andere dat. En hier in Limburg misschien nog wel meer omdat het hier juist speelt.
Als ze daadwerkelijk nog meer bewijzen achter de hand hebben dan hoop ik dat die zo duidelijk zijn dat er aan deze ellende snel een einde komt. Sowieso voor de nabestaanden dat deze hel eindelijk een keer stopt

1 like

'Ik heb mijn cliƫnt geadviseerd om niks te zeggen, omdat hij in 2001 al een verklaring heeft afgelegd. Maar je kunt mijn cliƫnt toch niet aanrekenen dat hij mijn advies volgt?", praat Roethof het zwijgen van Brech goed #nickyverstappen

Ik weet niet of het ergens anders op het forum al besproken is, maar ik vind het zo vreselijk van die meisjes die in Marokko zijn vermoord. Moet er echt veel aan denken. Las ergens ook dat de moeder en wat andere vrienden het filmpje van de moord hadden ontvangen, omdat een van de daders de mobiel van een van de meisjes had gehackt.

5 likes

Vreselijk!!!

Ik like het omdat ik het ook Verschikkelijk vind.
Je zou maar dat filmpje te zien krijgen, hoop dat het niet over het hele internet gedeeld gaat worden. Net zoals de onthoofd filmpjes :frowning:

Zo erg, geen woorden voor :confused:

Ik moet er ook veel aan denken. Niet voor te stellen wat ze door hebben moeten maken. Vreselijk wat mensen elkaar aan kunnen doen.

Dit houd mij ook wel echt bezig, mogelijk omdat ik afgelopen zomer in hetzelfde gebied ben geweest en mij totaal veilig heb gewaand.
Maar wat heftig dat die filmpjes op het internet ronddwalen, helemaal omdat het schijnbaar wel heftige beelden zijn van een onthoofding. Echt gruwelijk.

1 like

Pfoe, net zie ik ineens uit het niks op Twitter een foto van de hoofden van de meisjes (na de moord zeg maar). Dit omdat iemand die ik volg, de foto had geliked (niet omdat hij zo luguber is, maar omdat er iets bij stond van ā€˜Vreselijk dat dit is gebeurdā€™). Ik ben er helemaal naar van, werd bijna niet goed net. Heb de tweet gerapporteerd en die vent meteen ontvolgd, ik had dit echt echt niet willen zien.

1 like

Thanks, ik ga dat meteen even uitzetten!

Gebeurt idd zo vaakā€¦ Ook met grote ongelukken staan er ramptoeristen te fotograferen enzo. Vind dat zo respectloos.

2 likes

Ik zat jaren geleden op een kantoor even te scrollen door mijn Facebook feed en werd toen dankzij de autoplay geconfronteerd met een onthoofdingsfilmpje. Ik werd er fysiek echt niet goed van, als in buikpijn en misselijkheid. Ik ben toen een blokje om gegaan voor wat frisse lucht. :tired_face:

Ik ben vanochtend begonnen aan deze 6 artikelen over de vermissing van Willeke Dost:

https://www.dvhn.nl/willekedost/

Ik vind het fijn, helder en uitgebreid geschreven. Het lijkt wel een bepaalde kant op te gaan maar dat komt vooral omdat ik denk dat er weinig andere scenarioā€™s mogelijk zijn

6 likes

Oeh heb net alles gelezen, onwijs interessant dit! Ik had vorig jaar inderdaad gehoord dat ze weer gingen graven, maar wist nog niet het precieze verhaal.

Ik vind zelf het verhaal over Elisa Lam erg boeiend. Hier zijn ook veel videos over op youtube. Ik vraag mij echt af voor wie of wat zij zo bang was in die lift en hoe zij in die watertank terecht is gekomen.

2 likes

Bizar verhaal idd. Heb er ook een aantal videoā€™s over gekeken en het blijkt dat er vaker rare dingen in dat hotel zijn gebeurdā€¦

1 like

Wat een verhaal. 27 jaar vermist en niemand die iets zegt. Letterlijk doodgezwegen worden, verschrikkelijk.

1 like

Heb alles gelezen. Wat bizar!

1 like

Ik ben Serial killers with Piers Morgan aan het kijken op netflix. Hierin worden seriemoordenaars geintervieuwd over hun daden en waarom. Alleen claimen ze zelf onschuldig te zijn. Echt een aanrader.

1 like

Oh hier ben ik ook benieuwd naar, ga het lezen. Doet me denken aan de verdwijning van Tanja Groen, ook zonder een spoor. Ben benieuwd of ze die zaak ooit weer oppakken, zonder aanknopingspunt is dat niet erg waarschijnlijk denk ik.