Er zijn heel veel plekken waar je ze kunt luisteren. De meeste staan wel op iTunes en Soundcloud, maar ook Spotify heeft tegenwoordig podcasts. En er zijn idd ook veel apps.
Bij mij stond er al een standaard ‘Podcast’-app op mijn iPhone.
Ik heb nog geen nieuwe gekozen vandaag, ik moest nog boodschappen doen en vond het zo asociaal om daar met mijn koptelefoon rond te lopen. En aangezien ik geen zin had om hem op te bergen en hem vervolgens meteen weer te pakken… (Haha, lekker lui. Ik doe altijd gelijk boodschappen uit mijn werk voor ik met de bus ga.)
Iemand ook nog goede true crime boekentips?
Degene die ik al heb gelezen:
- In Cold Blood - Truman Capote
- Ik zal verdwijnen in het donker - Michelle McNamara
- Portrait of a Killer - Patricia Cornwell (over Jack the Ripper)
- Angel Face: The Real Story of Student Killer Amanda Knox - Barbie Latza Nadeau
En ongetwijfeld meer, maar ik kan verder even niet op de rest komen. Sowieso heb ik een Charles Manson-boek gelezen, alleen wat de titel is? Geen idee.
The Stranger Beside Me / Mijn vriend de seriemoordenaar van Ann Rule.
Duurt lang zeg!
Ik vind die zaak van die Saoedische zussen die dood zijn gevonden ook zo vreemd. Vermist sinds aug vanuit Fairfax, Virginia, en gevonden op de oever van Hudson op 24 okt.
Ze zijn met de gezichten naar elkaar toe vast getaped en eerst werd gedacht dat ze samen van de brug af waren gesprongen maar ze hebben geen verwondingen. Ze hebben niet lang in het water gelegen, maar stel dat ze pas 31 aug vermist waren, is dat toch al bijna 2 maanden (ik vind dit wel lang, maar misschien is dat in hun termen niet zo).
–Tala en Rotana Farea
Jeeeetje dit had ik niet verwacht!
Ik vind het niet zo verrassend eigenlijk. Doodslag klinkt minder ernstig, maar het enige verschil is dat het zonder voorbedachten rade is. De maximale straf is natuurlijk wel aanzienlijk lager.
https://www.ad.nl/binnenland/advocaat-brech-ontkent-betrokkenheid-bij-dood-nicky~a263a7e4/
'Hoe het dna van de verdachte dan op de onderbroek van Nicky terecht is gekomen, blijft vooralsnog onduidelijk. Roethof wil geen verdere toelichting geven. ,Meer dan dit zeg ik nu niet, de inhoudelijke verklaring komt op het moment dat de tijd rijp is.”
Echt zo klote dat er niet is aangetoond dat het dadersporen zijn. Nou is dat hoe het werkt maar pff wat een frustrerende zaak.
Misschien heeft hij het ook wel niet gedaan, of heeft hij hem niet vermoord en alleen seksueel misbruikt. Hij heeft natuurlijk de schijn tegen zich maar als ze niet nog bewijs hebben wat niet in de media terecht is gekomen denk ik dat er nog best een grote kans is, dat hij niet veroordeelt wordt.
Maar als iemand bekend, twijfel je er niet aan of iemand de waarheid spreekt? Dat is best dubbel als je erover nadenkt, want over het algemeen worden sommige verdachten zo onder druk gezet dat je daar ook aan zou kunnen twijfelen.
Voor mij zeggen jullie allemaal hetzelfde: hij mag/kan niet veroordeeld worden als het bewijs er niet is, dat zou niet juist zijn, maar er is een kans dat hij het wel gedaan heeft en hoewel dat niet aan te tonen is dat ontzettend frustrerend dat er dan nooit een veroordeling komt.
@Twijfelaar @Tom_Riddle Sorry, off-topic maar als jullie dit interessant vinden raad ik aan om op Netflix ‘The Confession Tapes’ te kijken, vol met afleveringen waarin valse bekentenissen zijn gegeven. Het komt dus wel voor!
Is er iemand toevallig bekend met C.rimebox zonder punt? Het lijkt me super tof maar snap niet zo goed hoe het werkt.
P.S. Hoop dat ik t goede topic heb uitgekozen haha
Ja!
Hi. Net nieuw hier. Kennen jullie het verhaal van Gipsy Blanchard? Staan ontzettendontzettende intrigerende docus over haar en de moord op haar moeder op oa YouTube.